miercuri, 11 noiembrie 2015

Mobila la comanda

Buna ziua tuturor!
Astazi vrea sa va vorbesc despre mobila, deoarece pana acum nu prea am abordat acest subiect interesant. Aproape in fiecare an imi zic ca imi voi cumpara mobila noua pentru camera mea, ca sa mai schimb ceva, dar de fiecare data intervine cate ceva si nu apuc sa schimb mai nimic. In ultima vreme am observat ca este la moda mobila de culoare alba, pare mai "fancy" daca stiti ce vreau sa zic :))

Dar pentru mine cea mai frumoasa mobila ramane cea din lemn masiv, care are un aer mai elegant si nu cred ca se va demoda vreodata. De multe ori cand intru in magazine de mobila, gasesc si cateva lucruri care imi plac, dar mereu apare cate un incovenient, ba nu se potrivesc masuratorile cu cele din camera mea, ba se intampla ca piesa sa fie ultima ramasa si sa aiba un defect :)) In privinta aceasta cred ca sunt o persoana cam ghionionista. Si din aceasta cauza m-am hotarat ca caut pe internet filme care executa mobila la comanda, astfel nu voi mai intampina niciuna din problemele enumerate mai sus.
Am gasit o multime de magazine online de acest timp, dar doar unul dintre ele mi-a atras atentia in mod special, acesta ar fi mobila la comanda bucuresti. Pe site gasiti o gama varianta de produse de la dulapuri pentru dormitor si pana la pantofare. Majoritatea produselor au un aer "vintage" sau invechit ca sa zic asa, ceea ce face mobila mult mai speciala. Mie personal imi place extrem de mult acest tip de mobil care este perfect atat pentru casa cat si pentru apartamente. Intotdeauna mobilierul clasic va arata bine indiferent de locul in care se afla. Comanda se face imediat, trebuie doar sa stiti ce vreti cu adevarat. Livrarea se efectueaza in 2-5 saptamani de la plasarea comenzii si livreaza in toata tara, ba chiar si in afara ei.

Exista foarte multe dezavantaje in a cumpara mobila facuta la comanda si dupa parerea mea este rentabil decat sa cumparati mobila gata facuta. Pentru mine, camera perfecta inseamna locul de acasa in care te simti cel mai confortabil. Intr-un dormitor nu doar patul conteaza, ci si restul articolelor de mobilier pe care le detineti dar si felul in care acestea sunt aranjate. Ele pot fi puse astfel incat camera sa para mai mica sau chiar mai mare.
Va doresc o saptamana minunata in continuare.
La revedere!

Un comentariu:

  1. Mobila de tip "invechit" este intr-adevar foarte frumoasa. Din pacate in ziua de azi, e greu sa gasesti clienti pentru asa ceva. Multe familii stau in apartamente de bloc, care nu se pretza intotdeauna la astfel de mobila. Alte multe familii, din pacate, nu-si pot permite o astfel de mobila.
    Oricum, eu am sa incerc o colaborare cu cei de la Mobilclas pentru ca chiar imi place mobila lor.
    Felicitari pentru articol!

    RăspundețiȘtergere