joi, 9 iulie 2015

Parfum

Buna ziua tuturor.
Eu iubesc foarte mult parfumurile, desi nu am o colectie foarte mare, dar sunt sigura ca odata cu timpul aceasta se va mari. Unul dintre motivele pentru care nu detin o colectie foarte mare de parfumuri este faptul ca de obicei ma atasez foarte tare de un anumit parfum si imi este greu sa ma despart de el dupa aceea.
Parfumul este un amestec lichid de uleiuri aromatice sau compuși aromatici, de fixativi și de solvenți, utilizat pentru a da corpului uman un miros placut. Mie imi e foarte greu sa aleg parfumul potrivit, trebuie sa incerc o groaza pana sa il aleg pe cel care imi place cel mai mult.... cateodata prietenele imi zic ca sunt prea pretentioasa atunci cand vine vorba de parfumuri.
Pentru mine parfumurile sunt foarte importante, pentru ca ele fac parte din noi.
Uneori cumpar parfumurile din magazine, dar alteori iau decizia curajoasa de a le cumpara de pe internet. Am incercat cateva site-uri care vindeau parfumuri si pana la urma l-am gasit pe cel mai bun si anume, pandera.ro . Imi place foarte mult acest site si este primul pe care intru atunci cand doresc sa imi comand un parfum.
Detin multe parfumuri de la Pandera, atat originale cat si cateva replici si de ambele am fost extrem de multumita. Inainte sa comand prima oara de pe site-ul lor, am intrat sa vad si parerilor unor clienti, majoritatea au spus ca sunt extrem de multumiti de produsele de pe site asa ca mi-am facut si eu curaj sa comand si in final mi-a parut foarte bine ca am luat aceasta decizie.
Ei ofera transport gratuit pentru comenzile mai mari de 200 de lei, este foarte convenabil deoarece oricum majoritatea parfumurilor originale au preturi mai mari de atat. Preturile sunt foarte bune, iar produsele sunt originale, iar daca bugetul pe care l-ati alocat unui parfum nu este mare puteti alege replica parfumului de pe site. De asemenea in magazinul online puteti gasi parfumuri si pentru femei si pentru barbati. Asa ca daca vreti sa ii cumparati prietenului vostru un parfum, incercati cu increde Pandera. Au o multime de parfumuri de la firme de renume cum ar fi: Dior, Armani, Chanel, Guess, Prada, Gucci, Versace, Lancome, Givenchy, Lacoste, Hugo Boss, Yves Saint Laurent, Burberry, Calvin Klein, Bvlgari si altele.
Care este parfumul vostru preferat? Mi-ar placea sa aud si recomandarile voastre in materie de parfumuri.
La revedere!
Va urez o saptamana frumoasa in continuare si o vara minunata.

Un comentariu:

  1. Great post!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/07/ultimatevegasoutfit.html

    RăspundețiȘtergere