miercuri, 18 martie 2015

Unghii frumoase

Buna ziua fetelor! Ce mai faceti?
Cand vad o fata pe strada aproape mereu ma uit la unghiile ei si astfel incerc sa imi formez o parere despre ea... Daca ma intrebati pe mine, o manichiura frumoasa si ingrijita este intotdeauna un plus si fiecare fata ar trebui sa aiba grija de unghiile ei. Chiar daca nu toate suntem atat de norocoase incat sa avem niste unghii perfecte care nu necesita prea mult timp, totusi ele nu ar trebui neglijate. O manichiura frumoasa este mereu apreciata de cei din jur.
Pentru mine unghiile sunt foarte importante si incerc sa le ingrijesc cat pot eu de bine. Trebuie sa recunosc ca niciodata nu am avut probleme cu unghiile mele, nu sunt casante, nu se rup si nici nu sunt moi.
Acum un an si ceva am descoperit o noua tehnica pentru realizarea modelelor pe unghii, si anume unghiile cu gel. Aceasta tehnica a inceput sa ia amploare si multe femei aleg sa opteze pentru aceasta optiune datorita faptului ca modelul realizat pe unghii are o durabilitate mai mare, si nu mai necesita ingrijiri speciale. Am multe prietene care au decis sa isi puna unghii cu gel si cele mai multe dintre ele au fost extrem de multumite, datorita faptului ca unghiile au aratat foarte bine si dupa doua sau trei saptamani... pe unele dintre ele le-au tinut chiar mai mult de o luna.
In ziua de azi majoritatea femeilor au mult de lucru si nu mai timp sa isi refaca manichiura la fiecare trei sau patru zile, asa ca unghiile cu gel sunt o alternativa mult mai accesibila, pentru ca sunt mult mai rezistente si nu mai este nevoie sa ne facem griji atunci cand facem treburile casnice.
Intradevar unghiile cu gel sunt mai scumpe fata de o manichiura normala sau fata de cele facute cu oje permanenta dar acestea nu se pot compara, exista pareri pro si contra pentru fiecare dintre alegeri, si fiecare femeie are dreptul sa aleaga ce face cu unghiile ei.
Orasul meu este plin de doamne care realizeaza astfel de unghii, dar nu toate se pricep atat de bine... unele dintre ele fac niste modele hidoase si mai au mult de lucrat, insa altele lucreaza atat de frumos, par niste unghii desprinse dintr-o poveste frumoase.
Oferta kit gel uv este varianta aleasa de majoritatea fetelor care fac unghii, deoarece este o varianta accesibila si toate gelurile sunt de calitate superioara. Pe acest site am gasit multe produse interesante pentru unghii si deja mi-am realizat o lista cu lucrurile pe care vreau sa mi le achizitionez de acolo. Preturile sunt foarte bine, pentru toate buzunarele.
Imi plac foarte mult unghiile cu gel, mi se par mai speciale, iesite din comun intr-un fel chiar daca majoritatea fetelor sau femeilor le poarta, insa modele sunt diferite aproape de fiecare data si nu ma satur niciodata sa vad modele minunate realizate cu geluri uv.

Voi ati avut astfel de unghii? Daca nu, v-ar tenta?
Va doresc o saptamana frumoasa in continuare!
La revedere!

Un comentariu: