miercuri, 7 ianuarie 2015

Si apa conteaza

Buna ziua tuturor!
In ziua de azi, unul dintre cele mai importante lucruri este sanatatea noastra si oamenii incep sa fie mai constienti si sa aiba mai mult grija de corpul lor, trebuie sa recunosc ca printre acesti oameni ma aflu si eu. Acum gasim o multime de factori daunatori sanatatii noastre la fiecare pas pe care il facem, fie in junk food, fast food, sucuri si chiar in apa.
Majoritatea magazinelor din comert comercializeaza produse care contin foarte multe produse daunatoare corpului nostru, dar din fericire pe piata au mai aparut si magazine care vand doar produse naturale, bio si astfel evitam folosirea produselor periculoase.
Multi oameni atunci cand se gandesc la produse bio de obicei cred ca este vorba numai de mancare, dar nu este deloc asa. Parerea mea este ca apa pe care o consumam este cea mai importanta dintre toate, deoarece multe ape din comert sunt pline de nitrati, nitriti si alti compusi chimici care pot fi nocivi in cantitati prea mari. O alta problema ar fi ca faptul ca noi nu consumam doza zilnica minima de lichide pe zi.
De curand am gasit pe internet apa alcalina apaperlamoldovei, despre care am citit numai lucruri bune.
Apa Perla Moldovei este una dintre cele mai respectate ape din tara noastra datorita beneficiilor pe care le ofera sanatatii noastre. Alcalinitatea se datoreaza tulpina bicarbonatului de sodiu (NaHCO3) care se gaseste natural în aceasta apa.Aceasta apa este oligominerala natural alcalina, avand pH-ul cu valoarea 8,8. Este extrasa de la 210 m adancime din dealurile ce inconjoara localitatea Sascut.
Apa alcalina neutralizeaza reziduurile acide din corpul omenesc şi le lichefiază, iar apoi acestea sunt eliminate...banuiesc ca acum va intrebati ce sunt reziduurile acide :)) acelasi lucru m-am intrebat si eu, si dupa cateva cautari pe internet am aflat ce sunt si vreau sa va spun si voua. Datorita unor arderi incomplete, hrana se transforma in reziduuri acide, din pacate corpul nostru nu reuseste sa elimine decat o parte din aceste reziduuri, restul sunt depozitate de-a lungul vaselor de sange sau in tesuturi.
Datorita apei alcaline aceste reziduuri sunt neutralizate si eliminate, ne mai exista probleme.

Chiar nu ma asteptam ca o apa alcalina sa aiba atat de multe beneficii asupra corpului nostru.
Am cateva prietene care au consumat aceasta apa si mi-au spus ca sunt extrem de multumite de aceasta apa si o sa continue sa o consume in continuare.
Apa Perla Moldovei contine nitriti sub 0,001 mg/l, limita maxima admisa fiind 0,5 mg/l, mi se pare o diferenta uriasa. Cantitatea de nitrati este sub 0,6 mg/l fata de limita maxima admisa care este de 50 mg/l.
Cu ocazia gasirii acestei ape am aflat si niste lucruri interesante as putea spune si am realizat cat de importanta pentru corpul nostru poate fi folosirea unei ape sanatoase.
Dupa parerea mea este mult mai bine sa cumparati apa alcalina Perla Moldoveri deoarece este mult mai buna pentru sanatoate noastra fata de restul apelor normale din comert.
Va doresc o saptamana minunata in continuare!
La revedere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu