vineri, 9 ianuarie 2015

Seriale III - TV Shows III

Buna tuturor!
Cred ca stiti si din postarile anterioare, partea I si partea II, ca eu sunt o mare iubitoare de seriale, seara cand vin de la scoala, chiar daca sunt destul de obosita imi fac timp sa vad macar un episod, daca nu chiar doua in zilele mai bune.
Nu stiu sigur daca v-am spus sau nu, dar am descoperit o aplicatie numita SeriesGuide care ma ajuta sa fiu la zii cu toate serialele mele, si credeti-ma ca sunt destule.
Mai jos puteti gasii o continuare a listei cu serialele pe care le-am vazut eu in ultma vreme:

28.Da Vinci's Demons

29. Reign

30. The Flash

31. Outlander - Straina

32. True Detective

33. House of Cards

34. How I Met Your Mother

35. Under the Dome
Cam acestea sunt serialele pe care le-am vazut in ultima vreme...
Peste cateva luni va urma si partea a IV-a.
Paa

2 comentarii:

  1. am si eu serialele mele ..dar ale mele sunt cu zombi vampiri si alte chestii supranaturale :))

    RăspundețiȘtergere
  2. la cateva enumerate mai sus ma uit si eu, cel mai recent am terminat House of cards..s astept sezonul 3 in februarie :)

    RăspundețiȘtergere