luni, 12 ianuarie 2015

☼MOTW☼ The Heat

Buuna fetelor!!!
Au trecut cateva luni de cand nu am mai facut o postare de acest gen dar va promit ca in acest an va voi vorbi cat de mult pot despre filme si seriale pentru ca le iubesc.
Printre primele filme care le-am vazut cu Sandra Bullock au fost cele cu Miss Agent Secret care erau date pe protv acum cativa ani. Si de atunci am continuat sa vad filme cu ea si a devenit cu timpul una dintre actritele mele preferate. Mi-a placut foarte mult filmul The Proposal si multe altele. Este o actrita foarte draguta.
Filmul "The Heat" l-am vazut anul trecut si mi-a placut la nebunie. Abia astept sa apara si partea a doua.

Regizor:
Paul Feig
Actori:
1. Sandra Bullock -> Sarah Ashburn
2. Melissa McCarthy -> Shannon Mullins
3. Marlon Wayans -> Levy
4. Demian Bichir -> Hale
5. Michael Rapaport -> Jason Mullins

Sarah Ashburn este o agenta FBI, trimisa la Boston pentru a descoperi identitatea unui "drug lord" , Mr. Larkin. Ea trebuie sa faca echipa cu o politista din Boston pe nume Shannon Mullins care il arestase pe Rojas, un dealer local.
Este o comedie foarte amuzanta. Ashburn incearca sa faca lucrurile ca la carte, spre deosebire de Mullins care face ce-i trece prin cap.

Ati vazut acest film?
Daca da .... cum vi s-a parut!
Va doresc o zi frumoasa in continuare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu