luni, 12 ianuarie 2015

Lucruri pe care nu le stiai despre Lucky Studio

Foarte multe persoane au o parere foarte proasta, sau mai bine zis gresita fata de conceptul de videochat. De foarte multe ori oamenii asociaza conceptul de videochat cu cel al prostitutiei iar acest lucru este foarte gresit.
 
Este foarte important sa stim sa facem diferenta intre aceste lucruri si sa nu facem confuzii in acest sens.  Foarte multe persoane nu stiu in ce consta acest job si considera ca fetele care practica aceasta meserie “se vand”. Ei bine, nu este deloc asa pentru ca aceste fete vand o imagine si nicidecum  nu isi vand trupul.

Chiar daca tindeti sa credeti ca videochatul este o modalitate de a vinde trupul, trebuie sa stiti ca nu este deloc asa. Recent, mi-au atras atentia prin oras o multime de afise publicitare care contineau mai multe detalii despre un studio de videochat. Era vorba despre studio videochat Lucky Studio Iasi. M-am interesat pentru ca nu stiam nimic despre acest subiect si chiar voiam sa aflu.
Am cautat mai multe detalii si am citit pe internet tot felul de pareri legate de acest studio de videochat.     Am gasit tot felul de lucruri interesante pe care initial nu le-am crezut. Totusi, am intrat pe site-ul lor si am gasit in prima pagina un interviu de la PRO tv. Era despre o fata care castigase foarte bine si care isi spunea povestea in fata televizorului, alegand sa isi pastreze identitatea. Spunea ca a avut o situatie financiara destul de proasta si ca i-a fost foarte greu sa reuseasca sa treaca peste asta. Totusi, a depasit aceasta situatie chiar daca i-a fost greu. Acum, avea cam tot ce ii trebuia, o masina luxoasa, o casa si cate haine vroia. In plus, a reusit sa treaca peste situatia critica in care era. Faptul ca a primit un bonus la angajare si banii castigati zilnic au ajut-o sa treaca peste impas. Poate ca nu as fi crezut lucrurile astea daca nu as fi vazut interviul asta la stirile de la o televiziune atat de serioasa.

Am citit pe internet tot felul de pareri si cele mai multe dintre ele erau pozitive. De foarte multe ori, citeam parerile fetelor care au lucrat sau care lucreaza acolo. Nu gasesc vreun motiv pentru care sa fi scris lucruri neadevarate.

Doresc sa specific faptul ca nu sunt tocmai de acord cu acest subiect si ca daca ar fi sa il practic – jobul de model de videochat, probabil ca nu as face-o. Am dorit sa specific si sa deschid subiectul lucky pentru ca mi se parea destul de interesant. Totusi, cine vrea sa practice meseria asta, de ce nu? Este vorba despre o meserie foarte banoasa si care poate ajuta foarte mult o femeie dornica de mai mult!

9 comentarii:

  1. Bine spus..bravo si in sfarsit aud si eu ca se zice corect. NU SE VINDE NIMIC. esti o imagine, reprezinti o imagine ca at cand te angajeaza pt promovare la haine sau ceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut si eu clipu ala si nu imi venea sa cred cum e. Adica bine, nu ma asteptam pt ca multi com despre asta. Am vazut, recunosc ca te atrage ca idee.

    RăspundețiȘtergere
  3. Na stii cum e, ca la orice job cand esti la inceput suferi de bani cum spun eu. Doar ca aici faci mai rapid si mai multi bani.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de acord! Fetele astea nu se vand la naiba intelegeti. Nu e ca mergi cu cutare si cutare. Sunteti invidiosi pt ca nu puteti sau nu indrazniti sa faceti la fel?!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna. Imi place ce citesc si tre sa recunosc ca nu ma asteptam sa ai curaj sa spui toate astea. Apreciez sincer pt ca si eu am facut si stiu ce inseamna. Bravo si continua pt ca iti merge bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai nu sunt motive sa zici nu sincer. Deci bani se fac, te trateaza super, ai parte de lectii cu limba straina, te aranjeaza tot ei ce mai vrei?

    RăspundețiȘtergere
  7. E lasa, sa nu spui niciodata nu as face ca nu ai de unde sa stii. Ai sa ai nevoie de bani si poate ca tocmai aici ai sa ajungi. Da sincer nu o sa ai ce sa regreti daca e sa ma intrebi pe mine ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. Stii ce ma bucur..ca ai spus asa obiectiv. Inteleg ca nu faci da asta nu inseamna ca nu esti de acord cu asta. Bravo tie pt cum gandesti. Si e de bine, inseamna ca ai inteles despre ce e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai tocmai, zici ca nu crezi pana nu vezi da na acum ca ai vazut concret ce mai zici? Sunt si eu un exemplu pt asta si recunosc ca se fac bani si pe mine m-au ajutat sa imi platesc fac.Vreau si master

    RăspundețiȘtergere