sâmbătă, 3 ianuarie 2015

Eu iubesc animalele

Heeei fetelor!!! Ce mai faceti? Cum ati petrecut de sarbatori?
Pana acum nu am apucat sa va urez un an nou fericit plin de impliniri si bucurii alaturi de cei dragi.
Eu iubesc foarte mult animalele indiferent ca sunt caini, pisici, hamsteri, sau chiar pesti. Mereu mi-am dorit sa am un catel cu care sa ma joc, sa vorbesc si sa il mangai atunci cand sunt trista. Acum cativa ani eram extrem de hotarata sa imi cumpar un bichon maltez, deja imi facusem planul sa ii cumpar hainute, patuturi, botosei etc., dar din pacate  a intervenit ceva si nu am mai avut ocazia sa il cumpar. Anii au trecut, si am descoperit o alta rasa de caini superba si anume Golden Retriever. Sunt niste catei foarte prietenosi si jucausi:) Eu nu locuiesc la casa si mi se pare ca este destu de greu sa tii un caine in apartament oricat de mare sau mic ar fi, nu poti compara o casa cu o curte uriasa cu un apartament micut de doua sau trei camere.
Citisem la un moment dat ca persoanele care detin un animal de casa au speranta de viata mai lunga decat a persoanelor normale si nu numai, de exemplu mangaierea unei pisici poate ajuta la inlaturarea tensiunii. In afara de cele doua argumente aduse de mine exista o multime de alte argumente care arata cat de bun poate fi un animal la casa omului.
Multi oameni din ziua de azi au un loc de munca destul de solicitant, iar faptul ca ar trebuie sa aiba grija de un caine li se pare in plus, nimeni nu ar vrea ca atunci cand iese de la serviciu sa stea sa hraneasca, sa spele sau sa plimbe un caine pentru ca este o pierdere de timp si poate fi obositor.
Dar pana la urma exista si animale de casa care nu sunt atat de solicitante cum ar fi o pisica, ea trebuie sa fie hranita si sa aiba un loc cu nisip si este un animal fericit, care nu necesita multa munca. Desigur ca nu va fi la fel de iubitoare precum un caine, dar totusi este simpatica.
Un alt dezavantaj atuni cand aveti un animal este faptul ca trebuie sa umblati prin magazine si market-uri cautand mancare, jucarii sau alte lucruri de care animalul vostru are nevoie. In ziua de azi acest lucru nu mai este o povara deoarece au aparut o multime de magazine online de animale unde puteti gasi tot ce aveti nevoie pentru animalul vostru la preturi destul de bune. Aici am gasit si eu un astfel de site, pe care gasiti produse pentru toate tipurile de animale, iar comanda se plaseaza foarte usor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu