miercuri, 14 ianuarie 2015

Dr. Martens

Buuna :)
Sunt sigura ca multe dintre voi ati auzit despre famosii bocanci Dr. Martens, fie ca i-ati vazut pe bloguri sau in filme. Mie una imi plac foarte mult, dupa parerea mea pot fi purtati indiferent de anotimp. Merg foarte bine cu o rochie,blugi sau pantaloni scurti.
Prin luna ianuarie 214 am reusit sa cumpar o pereche, eu i-am luat la reducere de la 500 de lei la 350 de la Office. Pretul mi se pare foarte bun,dar din pacate nu sunt foarte mult modele mi-as fi dorit si unii pe visiniu sau din aceea cu model floral, insa mi-am luat unii negri, clasici si ii ador.
Eu am modelul 1919,10 eye.
Am citit pe internet tot felul de metode pentru ai face sa fie mai comozi, la inceput mi s-au parut destul de stramti in conditiile in care eu am picioarele foarte subtiri. Cu timpul s-au mai lasat si ma simt foarte bine in ei:)
Multe persoane spuneau ca s-au ales cu vanatai, dar eu am fost destul de norocoasa pana acum :))
Modelul luat de mine are si varful intarit cu metal, ceea ce este un plus mai ales in anotimpurile toamna,iarna si primavara, atunci cand ploua sau ninge. Deja i-am "testat" pe zapada si sunt extrem de multumita de ei, nu intra apa in ei, si desi nu sunt imblaniti, nu mi-a fost frig deloc.








Sunt bocancii perfecti, pe care fiecare fata ar trebuie sa ii aiba. Vii recomand pentru ca desi pretul este destul de mare, intradevar merita.