sâmbătă, 27 decembrie 2014

Super lenjerii

Buna tuturor! Cum ati petrecut Craciunul? La voi a nins? La mine a nins putin ieri, sper sa ma ninga :)), sa trecem peste discutia aceasta la lucruri mai importante.
Mie imi plac foarte mult lenjeriile de pat, pot spune ca am o colectie destul de mare si le schimb foarte des, dar in ultima vreme mi-a fost destul de greu sa gasesc lenjeria de pat potrivita, asa ca am inceput sa mai caut si pe internet. Uneori imi este destul de greu sa umblu prin oras cautand lenjerii, mai ales ca acum este iarna, iar vremea este destul de rece si am multe sanse sa racesc mergand prin frig.
De cateva saptamani tot caut pe google site-uri cu lenjerii de pat si ieri l-am gasit pe cel perfect: www.lenjerii-lenjerii.ro/. Lenjeria de pat mi se pare foarte importanta din mai multe motive. Multe dintre lenjeriile mele de pat sunt creponate, pentru ca dupa ce le spal nu mai este nevoie sa le calc :)) si asa mai castig putin timp. Pe site am gasit o multime de lenjerii de pat foarte frumoase, dar dintre toate pe care le-am vazut aceasta este preferata mea.

Stiti deja din postarile mele mai vechi ca sunt o mare fana a bulinelor, iar aceasta lenjerie de pat pur si simplu m-a lasat cu gura cascata de cand am vazut-o prima oara si mi-am zis ca trebuie sa o cumpar neaparat. A urcat imediat pe primul loc in lista mea de dorinte ( pacat ca nu am gasit-o inainte de Craciun:)) )
Pe site am gasit si cateva oferte tentante, de care cu siguranta ma voi folosi. De exemplu cea mai buna oferta dupa parerea mea este 1 + 1 Gratis, puteti lua 2 lenjerii la pret de una. Una pentru voi si alta pentru mama, sora, bunica, matusa voastra. Mi se pare o oferta super ok si trebuie sa profitati de ea cat mai repede, pentru ca intradevar merita. In albumul de pe site sunt o multime de lenjerii de pat cu model florar foarte frumos :)), m-am uitat de cateva ori peste album, dar chiar nu mi-am gasit preferata pentru ca toate sunt faine.
De asemenea o alta oferta foarte interesanta este cea 2 + 1 Gratis, poti cumpara 2 lenjerii de pat si o primesti pe a treia gratis, nu-i asa ca e super!!!  Am gasit una foarte draguta pe site cu ursuleti panda si m-am indragostit de ea. Iubesc foarte mult animalele iar lenjeria de mai jos mi se pare asa de simpatica:))
Preturile lenjeriilor sunt foarte bune dupa parerea mea, mai ales ca sunt si de calitate, majoritatea lenjeriilor de pat costa intre 100 - 150 de lei, un pret foarte bun pentru o lenjerie de pat dublu. Am observat ca pe site sunt si cateva reduceri si puteti lua o lenjerie de pat superba la doar 89 de lei, un pret destul de mic, daca ma intrebati pe mine.
Va doresc un an nou fericit plin de bucurii si implinii alaturi de cei dragi!!!!
La revedere! Va pup :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu