sâmbătă, 6 decembrie 2014

Manichiuri de iarna

Heei!
Daca ati citit acesta postar inseamna ca stiti deja ca m-am hotarat sa fac o serie de postari cu manichiuri, filme, cantece etc. de iarna. Inca nu m-am hotarat cate articole voi face dar sper sa fie cat mai multe.In postarile mele din anii trecuti puteti gasi niste manichiuri destul de dragute :)) aici aici aici.
Anul acesta am cam ramas in pana de idei si m-am hotarat sa caut niste poze cu unghii pe internet si chiar a gasit unele foarte frumoase pe care cred ca le voi incerca ( daca voi avea timpul necesar)
Mai jos sunt preferatele mele:







Toate modelele mi se par superbe, dar sunt si foarte grele dupa parerea mea.

Un comentariu:

  1. Beautiful nails!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2014/12/is-all-about-that-blue.html

    RăspundețiȘtergere