marți, 2 decembrie 2014

Buna

Hei.Ce mai faceti? Eu sunt bine...
In ultima vreme am fost foarte absenta pe blog, nu am postat mai deloc si de fiecare data cand imi zic ca ma revansez uit si las postarile pe alta data :)
Aveam cateva articole pregatite, dar mi s-ars laptop-ul cel vechi si am pierdut toate pozele, inca nu m-am interesat daca le pot recupera sau nu, dar sunt sanse destul de mici.
In aceasta luna vreau sa postez cat mai des, si cat mai multe postari, chiar daca o sa fiu ocupata cu tezele, concursuri si examene voi incerca sa fac tot posibilul.
Cred ca stiti deja ca sunt o mare iubitoare de seriale si imi petrec o perioada destul de mari uitandu-ma la ele, si cred ca acesta a fost unul dintre factorii din cauza carora nu a mai postat pe blog.
Dar sa trecem peste.... nici nu imi vine sa cred ca este deja luna octombrie, mai este putin si blogul meu va implini 3 an de existenta, ce repede trece timpul( cred ca stiti deja lucrul acesta).
Ma gandeam sa incep o serie de postari cu filme, manichiuri, cantece de iarna ... ce parere aveti? V-ar placea sa vedeti asa ceva?
Daca da astept cu nerabdare raspunsul vostru!
Va doresc o iarna minunata!

Un comentariu: