luni, 17 noiembrie 2014

Imi place e-advertising

Buna tuturor!
Vreau sa incept prin a-mi cere scuze pentru faptul ca am fost destul de absenta in ultimele luni, datorita diferitor probleme, dar sa trecem peste asta si sa revin la articolul meu.
Am inceput sa scriu pe acest blog in urma cu aproape trei ani si am pus o gramada de suflet in acest proiect minunat, din care am castigat o multime de prieteni si experiente frumoase, dar nu numai atat. Acest blog m-a ajutat sa trec peste o perioada grea, as putea spune si este unul dintre cele mai minunate lucruri pe care le-am facut eu. La inceput a fost greu pentru ca nu aveam prea multi cititori si nici nu stiam cum sa folosesc prea bine platforma blogger, dar in timp m-am perfectionat si am capatat mai multi cititori
La un moment dat, o prietena buna de a mea mi-a spus despre un site pe nume E-Advertising care ofera servicii S. E. O. (Search Engine Optimization). La inceput nu stiam prea multe despre aceasta platforma si am aflat ca ei ofera servicii de optimizare pentru motorul de cautare, care ne pot face blogul mai vizibil pentru motoarele de cautare.

De asemenea, ei mai ofera si alte servicii precum Web Design, Web Hosting, Advertoriale, Magazin Online, Seo Content Writing si asa mai departe.
Bloggeri, ca si mine care se inscriu pe aceasta platforma castiga astfel o suma de bani in plus care este intotdeauna binevenita, indiferent de valoarea acesteia. Sunt destul de putini oameni pe aceasta lume care castiga ceva din pasiunea lor, si sunt mandra sa recunosc ca ma aflu printre ei. Pentru acest lucru vreau sa le multumesc celor de la E-advertising care m-au ajutat sa imi implinesc unul din visurile mele din copilarie.
Am discutat cu cativa colegi bloggeri despre aceasta platforma si toti au declarat ca suntem extrem de multumiti de ea la fel ca si mine. Pentru a avea un blog vizitat ai nevoie de cele mai bune servicii Seo, deoarece desi ai un continut bun pe blog sunt sanse destul de mici ca blogul tau sa nu fie vizibil pe prima pagina. Indiferent ca datii un blog, sau un magazin, ai nevoie de serviciile seo pentru ca munca ta sa fie vazuta si de alti oameni care utilizeaza motoarele de cautare.

Voi ati folosit serviciile celor de la E-advertising, daca nu eu zic ca ar trebui sa le incercati pentru ca sunt cei mai buni din tara in acest domeniu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu