joi, 2 octombrie 2014

Seriale II - TV Shows II

Cred ca v-ati dat deja seama ca eu imi petrec destul de mult timp uitandu-ma la seriale :)))
Prin octombrie am facut o lista cu serialele pe care le urmarisem pana atunci, la lista mea s-au mai adaugat cateva si m-am hotarat sa vi le arat.

17. Awkward

18. One Tree Hill

19. The Blacklist

20. Ravenswood

21. The Originals
22. Breaking Bad


23. Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D.

24. Supernatural
Postarea o gasiti aici.

25. Sleepy Hollow

26. Castle

27. Teen Wolf

Voi ce seriale urmariti?

3 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. E destul de ok, nu m-am plictisit la el mai deloc si are niste faze amuzante. E mai bun decat ma asteptam

      Ștergere
  2. Si eu urmaresc The Blacklist, Ravenswood, The Originals, Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D., Supernatural, Sleepy Hollow. :D

    RăspundețiȘtergere