luni, 6 octombrie 2014

Review Rimmel London Glam' Eyes Quad

Buna ziua tuturor!
Nici nu imi vine sa cred ca aproape s-a terminat si prima luna de toamna, sunt sigura ca va aduceti aminte de prima postare pe aceasta luna in care va povesteam despre comanda mea cea mare de pe site-ul Aoro. Tot atunci v-am promis ca incetul cu incetul voi face un review produsele cumparate. O saptamana mai tarziu v-am vorbit despre minunatul parfum Guess Guess, iar apoi despre niste oje superbe de la Brische Cosmetics si de la Maybelline New York.
In aceea comanda se aflau si primele mele produse de la Rimmel London, 3 la numar. Am citit multe lucruri bune despre produsele Rimmel London dar nu am avut niciodata ocazia sa le incerc pana acum. Mi s-a parut destul de ciudat faptul ca nu am mai incercat niciun produs de la ei, pentru ca vad peste tot reclame si afise, dar niciodata pana acum nu le-am folosit, dar sper sa merite asteptarea. :)))
Primul produs pe care l-am pus in cosul meu de cumparaturi a fost un fard de ochi Rimmel Glam Eyes. Acesta este si produsul meu favorit dintre cele trei si il folosesc aproape zilnic. Este perfect pentru un machiaj de scoala, datorita culorile nude.
Imi place ambalajul, este simplu, micut, usor, si nu ocupa mult spatiu atunci cand plecati intr-o calatorie. Negrul nu se va demoda niciodata, iar mie mi-au placut intotdeauna ambalajele negre pentru ca mi se par mai elegante.
In poza din dreapta puteti vedea o poza cu acest minunat quad:

Dar sa trecem peste ambalaj pentru ca, continutul este cel care conteaza cel mai mult. Este mult mai pigmentat decat ma asteptam eu sa fie, mai ales la pretul mic, dar avantajos pe care il are. Textura este de asemenea usoara si matasoasa, se aplica usor pe pleoapa si lasa o culoare frumoasa si stralucitoare in spate.
Eu am ales nuanta aceasta pentru ca aveam nevoie de un produs versatil, pe care sa il pot folosi atat in machiajele de zi, cat si in cele de seara, in mod special in cele de zi cu zi. Am aplicat fardurile si cu pensula si cu buretelul de la ei, si trebuie sa recunosc ca nu am observat o diferenta majora intre cele doua. Fara baza de machiaj, fardurile au rezistat cam 4-5 ore, dar cu baza au rezistat cam 6 ore pana am observat ca incerc sa se stearga, culorile fiind mai vibrante si mai frumoase. :)
Nuanta: 002 Smokey Brun
Cantitate: 4,2 grame
Pret: 23 de lei.
Aici aveti un swatch al acestor 4 farduri ( stiu a se vede cam ciudat :)))) :
Spre mirarea mea, produsul este fabricat in Marea Britanie (chiar nu ma asteptam la asta).
Pe spatele quad-ului sunt niste instructiuni pentru un machiaj mai de efect as putea spune, dar nu este o tehnica prea grea, cu putin exercitiu va va iesi ceva perfect. Cred ca stiti deja si din postarile anterioare, ca eu am ochii caprui, si sincer va spun ca aceasta paletuta este excelenta pentru ochii caprui si pentru persoanele care au pleoapele uleioase. :)
Stiti deja ca apropape la fiecare review va prezint si lista de ingrediente, pentru ca mi se pare extrem de importanta, chiar daca acest produs este dor un fard de ochi mai jos puteti vedea ingredientele:
Talc, Mica, Dipentaerythrityl, Hexa, C 5 - 9 Acid Esters, Polyethylene, D I - P P G - 3 Myristyl Ether Adipate, C 12 - 15 Alkyl Benzoate, Zinc Stearate, Boron Nitride, Caprylyl Glycol, Silica Dimethyl Oxide.
Cand am comandat acest quad, credeam ca fardurile sunt mate, si am avut o surpriza cand am vazut ca toate contin putin sclipici, dar nu m-a deranjat deloc acest lucru... am observat, in urma mai multor folosiri ca nu se vede o diferenta majora pe pleoapele mele, care au o culoare apropiata fardurilor acestora, decat putin. :))
In stanga puteti vedea 2 poze cu machiajul pe care il port eu aproape zilnic. :D

Mi-a placut foarte mult acest quad si in curand imi voi lua si alte culori, dar momentan nu m-am hotarat ce culori sa aleg.
In concluzie va recomand acest quad minunat, este perfect pentru fetele care sunt incepatoare in arta machiajului, chiar merita incercat mai ales la pretul avantajos pe care il are. :)
Dupa cum v-am obisnuit deja, o sa va spun si cateva detalii despre brand-ul Rimmel London, care este de asemenea foarte cunoscut in tara noastra dar mai ales in afara.
Firma Rimmel a fost fondata in anul 1834 de catre Eugene Rimmel, fiind doar o parfumerie pe Regend Street, Londra, Anglia. Dupa un an de la deschidere, Eugene Rimmel a inceput sa creeze si produse de machiaj, cel mai cunoscut dintre ele fiind mascara sau "rimelul" (cum se zice si in limba romana). El a mai creat si o serie de produse inovatoare precum: apa de gura, cremele parfumate si un ingenios vaporizator de aburi parfumati, sapunuri si esente de baie. Eugene Rimmel a decedat in anul 1887, lasand celor doi fii ai sai un imperiu in frumusete. In anul 1996, compania a fost cumparata de catre Coty, INC.
Motto-ul acestui brand este foarte cunoscut in intreaga lume si cu siguranta l-ati auzit macar intr-o reclama s-au l-ati vazut pe vreun afis: Get the London look!
De multe ori cand aud cosmetice Rimmel London, ma gandesc imediat la Kate Moss, care este cel mai popular model din Marea Britanie si care a devenit in anul 2001 imaginea acestui brand renumit.

M-am gandit ca in acest articol sa scriu doar despre quad-ul "glam eyes", iar pentru saptamana viitoare sa scriu despre restul produselor. Cred ca v-ati dat deja seama ca am avut multe de spus despre acest produs si cu siguranta v-ati fi plictisit daca as fi scris si de celelalte doua produse cumparate.

Ati folosit farduri de ochi de la Rimmel London vreodata? :D
Daca da, care este preferatul vostru?
Astept cu nerabdare raspunsurile voastre :P.
Va doresc o saptamana frumoasa si o toamna la fel de frumoasa.
La revedere.

2 comentarii:

  1. dau un efect placut aceste nuante de maro/portocaliu la ochii caprui :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu sunt multumita de fardul de la Rimmel, il detin pe acesta : http://www.aoro.ro/rimmel/glam-eyes-mono-fard-ochi/

    RăspundețiȘtergere