luni, 1 septembrie 2014

♥Shopping♥ Aoro

Buuna ziua fetelor! Ce mai faceti?
Voi incepe prin a-mi cere scuze pentru absenta din ultimele doua - trei saptamani. Eu tocmai m-am intors din vacanta si am revenit cu forte noi! De-a lungul multor postari v-am povestit despre minunatele produse de pe site-ul Aoro dar niciodata nu am facut un haul/ unboxing dar iata ca astazi vreau sa va prezint ce mi-am achizitionat in eu in cea mai noua comanda pe care am pus-o pe site-ul lor. Sa nu va speriati, sunt cam multe produse pentru ca de mult timp intentionam sa pun o comanda dar nu am mai avut ocazia pana acum.
Despre Aoro am aflat de la o prietena foarte buna cand am pus prima comanda, dar atunci nu mi-am luat decat un creion pentru ca nu stiam prea multe despre acest site, dupa ce am vazut cat de promti sunt mi-am promis ca la urmatoarea comanda imi voi lua mai multe produse pentru ca intradevar, merita.
Transportul costa 15 lei, iar coletul este trimis prin curier ( Cargus International - Transport Express ) si a venit in 3 zile, am pus comanda marti si vineri a fost la mine acasa, produsele venind tocmai din Cehia, acolo se afla depozitul. Produsele comandate au venit ambalate in mai multe straturi dintr-un plastic cu bule fiind protejate foarte bine de acesta, astfel incat niciun produs nu a fost deteriorat.
Cred ca aceasta este cea mai mare comanda pe care am dat-o eu pe un site online vreodata, dupa cum vedeti si din poza de mai sus mi-am luat o multime de produse cosmetice si chiar un ondulator pentru par.
Shopping-ul online a devenit unul dintre hobby-urile mele favorite, sunt sigura ca v-ati dat deja seama pentru ca v-am prezentat multe din comenzile online pe care le-am facut.
Ondulatorul Babyliss Curlers Pro 180 32 mm se afla in lista mea de dorinte de foarte mult timp si a fost primul lucru pe care l-am pus in cosul meu de cumparaturi. Am fost foarte fericita atunci cand am deschis coletul si am realizat ca arata exact ca in poza de pe site. Pret 97 RON.
Mi-am luat si un parfum de la Guess pe care pusesem ochii de ceva timp si l-am prins la un pret foarte avantajos. Am citit multe review-uri pe internet care m-au convins sa cumpar acest parfum minunat. Are un ambalajos foarte frumos si elegant. Contine 75 ml, ceea ce mi se pare cam mult, dar cu siguranta il voi termina foarte repede. Pret 77 RON.
Rimmel Lasting Finish ruj cu persistenta indelungata - imi doream neaparat un ruj de la rimmel, am gasit unul pe site la reducere si am stiut ca trebuie sa fie al meu. L-am achizitionat in nuanta Burning Desire, cantareata Lana del Rey are o melodie foarte frumoasa cu acelasi nume. Mie imi place cantecul chiar daca nu este atat de popular. Pret 13 RON.
In aceasta comanda mi-am luat multe produse de la Rimmel London pentru ca este unul din brand-urile mele favorite, pana acum am fost extrem de multumita de produsele cumparate de la ei si cred ca voi fi la fel de multumita in continuare.
Aveam nevoie de un creion dermatograf maro pentru a-l folosi in machiajul de zi cu zi pentru ca cel vechi mi se terminase si l-am ales pe cel de la Rimmel London Exaggerate Eye Definer creion dermatograf duo, waterproof. La un capat are si un fel de burete pentru a estompa creionul, pentru acest lucru primeste un plus de la mine. Pret 17 RON.
Multa lume spune ca ojele Maybelline Colorama ar fi foarte buna, asa ca nu am rezistat si a trebuit sa imi cumpar si eu.... dar de ce sa imi iau doar o oja, cand pot sa imi iau trei:)))), dar privesc partea buna a lucrurilor au fost la reducere. Mi-am luat nuantele 49, 109, 261. Pret 6 RON/ buc.
Dupa cum v-ati dat seama deja, imi plac foarte mult ojele, momentan nu am in colectie decat vreo 50 dar sunt sigura ca, cu timpul voi avea o colectie mult mai mare.... si deci mi-am mai luat o oja de pe aoro, dar nu de la Maybelline sau vreo firma mai cunoscuta ci de la Brische. Despre aceasta firma nu am auzit prea multe lucruri, banuiesc ca nu este foarte populara in Romania, dar m-am gandit sa ii dau totusi o sansa (sper sa nu ma dezamageasca). Nuanta Luxe 12. Pret 3 RON/ buc.
Al treilea produs de la Rimmel London pe care l-am primit in aceasta comanda este un Glam Eyes Quad in nuanta 002 Smokey Brun. Am mai avut farduri de la acest brand pana acum si chiar mi-au placut asa ca am zis sa ii dau o sansa si acestui quad. Pret 15 RON.
Sunt foarte multumita de aceasta comanda si cu siguranta in curand vor urma si altele, imi plac extrem de multe toate produsele achizitionate si vi le recomand si voua, chiar nu ma asteptam sa fiu atat de multumita de aceasta comanda.
Nu stiu daca stiti deja sau nu, dar cei de la Aoro ofera in comanda un cadou la alegerea voastra dintre 3 mostre, eu am primit la aceasta comanda o mostra de parfum Salvatore Ferragamo Incanto Shine pentru femei de 1 ml. Mi se pare un gest foarte dragut faptul ca ofera si un cadou. ++++
Deja am inceput sa imi fac un fel de wishlist cu produsele pe care vreau sa le achizitionez pe viitor de pe site-ul Aoro si credeti-ma ca sunt o multime, cu ajutorul lor imi voi mari colectia de machiaje dar si de parfumuri pentru ca majoritatea produselor sunt high end si merita cumparate.
In saptamanile ce vor urma voi face niste recenzii ale produselor cumparate, inca nu m-am hotarat cu care voi incepe, dar inclin spre parfum pentru ca restul necesita mai mult timp pentru a-mi forma o parere.
Voi ati comandat vreodata produse de pe acest site minunat? Daca da, ce produs v-ati luat?
Astept cu nerabdare raspunsul vostru in casuta de comentarii de mai jos.
Va doresc o saptamana minunata.
La revedere....

3 comentarii:

  1. Ma bate gandul sa comand de pe acest site..insa mereu cedez.....imi voi lua inima in dinti.
    Sa le folosesti cu placere.... <

    RăspundețiȘtergere
  2. inca nu am facut nici o comanda dar ma gandeam sa o fac mai ales acum dupa ce am citit tttot ce ai scris

    RăspundețiȘtergere