luni, 8 septembrie 2014

♡Review♡ Parfum Guess

Buna ziua fetelor!
Nici nu imi vine sa cred cat de repede a trecut timpul, este deja a doua saptamana din septembrie si in curand va incepe si scoala si toate momentele minunate petrecuta in aceasta vara vor deveni o amintire placuta, lucru care se intampla in fiecare an...
In postarea de saptamana trecuta v-am prezentat cea mai noua comanda a mea facuta pe site-ul Aoro (articolul il puteti gasi aici, in cazul in care nu l-ati citit deja), care a fost una destul de mare si v-am promis ca incetul cu incetul voi face cate un review tuturor produselor achizitionate de pe site.
Parfumul este un amestec lichid de uleiuri aromatice sau compuși aromatici, de fixativi și de solvenți, utilizat pentru a da corpului uman un miros placut. Este destul de greu sa iti gasesti un parfum potrivit, dar odata gasit nu il vei uita niciodata si cunoscutii tai de vor tine minte datorita mirosului placut
In aceasta zi minunata de luni m-am gandit sa vorbim despre parfumuri, eu una sunt o mare iubitoare de parfumuri, momentan in colectia mea detin decat 15 sper ca in curand sa o maresc. Dintotdeauna mi-au placut parfumurile, mi se pare ca au acel "ceva", care da o nota mai deosebita persoanei pe care il poarta. Prefer parfumurile florale pentru ca mi se par mai interesante, la fel si cele lemnoase.

Guess Guess Eau De Parfum pentru femei este primul meu parfum de la Guess si a aparut pe piata prima oara in anul 2005. Este un parfum floral - fructat pentru femei a carui compozitie poarta semnatura maestrului parfumier Maurice Roucel.
Imi place pentru ca este un parfum fresh, pe care l-am purtat zilnic timp de cateva saptamani si a devenit foarte repede unul dintre preferatele mele. Ma simt mult mai bine dispusa si mai vesela atunci cand il port acest lucru fiind datorat faptului ca este un parfum tineresc. Are un miros delicat si placut, care persista destul de bne pe parcursul zilei
Pret: 83 de lei
Cantitate: 75 ml
In magazinul online mai puteti gasi parfumul in cantitati mai mici, de exemplu:
Cantitate: 50 ml -> Pret: 73 de lei
Cantitate: 30 ml -> Pret: 64 de lei
Cantitate: 1 ml -> Pret: 3 lei (esantion)
Acest parfum este fabricat in Statele Unite ale Americii.
Varianta aleasa de mine mi se pare cel mai avantajoasa dintre toate.
Mie imi plac foarte mult parfumurile florale ( din aceasta categorie face parte si parfumul Guess Guess). Este un parfum perfect pentru vara si pentru primavara, dar acum ca a venit toamna nu cred ca il voi folosi prea des pentru ca nu mi se pare foarte potrivit. Cu siguranta atunci cand va veni primavara il voi utiliza la fel de des cum l-am utilizat si in luna august.
Note de varf: mar verde, bergamota, mandarina.
Note de mijloc: magnolie, tonuri de fructe rosii, frezie, piersica, bujor.
Note de baza: cihlimbar, mosc, cedru, muschi.
Trebuie sa recunosc ca ambalajul elegant a fost cel care m-a atras atunci cand am vazut pentru prima oara acest parfum in magazinul online. Combinatia roz - argintiu mi se pare una foarte interesanta, mi-a atras imediat atentia si am stiut ca acest parfum trebuie sa fie al meu.
Guess Guess este un parfum clasic, care nu se va demoda niciodatata, este un parfum foarte cunoscut si i se potriveste oricarei fete tinere. Eu sunt o fire romantica, iar acest parfum este pur si simplu perfect pentru mine, niciodata nu m-am simtit asa de speciala cand am purtat un parfum, este un sentiment extrem de placut pe care il simt intotdeauna cand port acest parfum fantastic.
Ingrediente: Alcohol Denat, Fragrance (Perfume), Water (Aqua, Eau),Ethylhexyl Methoxycinnamate, Benzyl Salicylate, Linalool, Acrylates (Octylacrylamide Copolymer), Butylphenyl Metylpropional, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Limonene, Hydroxycitronellal, Benzophenone - 3, Ethylhexyl Salycilate, Geraniol, Citronellol, Propylene glycol, Hydrolyzed jojoba esters, BHT, Citral, EXT, D&C violet no. 2 (C I 60730), FD&C RED no. 4 (C I 14700), FD&C yellow no. 5 (C I 19140).
Acesta a fost primul parfum pe care l-am comandat online fara sa il miros inainte si trebuie sa recunosc ca am fost placut surprinsa de mirosul genial pe care il are, chiar merita.
In scurt timp acest parfum superb de la Guess a devenit unul dintre preferatele mele si il folosesc de cate ori am ocazia, are un miros foarte frumos si ma face sa ma simt foarte bine. Am primit multe complimente atunci cand am purtat acest parfum si m-am simtit foarte bine :) Daca va doriti un parfum frumos mirositor, la un pret accesibil si persisent. Parfumul Guess Guess este alegerea perfecta. Vi-l recomand din toata inima.
Brand-ul Guess a fost infintat in anul 1981 de catre fratii Paul si Maurice Marciano, fiind la inceput o companie care vindea produse din denim si de atunci a devenit unul dintre cele mai populare brand-uri de pe piata.
Am gasit un set foarte interesant in magazinul online Aoro, care a intrat in lista de must have. Setul despre care este vorba se numeste Guess Girl Belle si contine 4 produse: Apa de toaleta 100 ml; Apa de toaleta 10 ml; Gel de dus 75 ml si Crema de corp 75 ml. Pretul mi se pare extrem de accesibil, doar 167 de lei. Am citit multe review-uri pe internet ale parfumului Guess Girl Belle, avand ca note de varf capsuna (fructul meu preferat) si sampania (bautura mea alcoolica favorita) si chiar ma tenteaza sa cumpar acest set pentru ca are multe produse de calitate superioara. Mi se pare cadoul potrivit atat pentru doamne cat si pentru domnisoare, fiind extrem de sofisticat. Like it!!!

Spre final vreau sa va pun cateva intrebari:
1. Ati incercat vreodata acest parfum?
2. Ati folosit pana acum parfumuri Guess?
3. Care este parfumul vostru preferat?
Astept cu nerabdare raspunsurile voastra in caseta de comentarii de mai jos. Chiar mi-ar placea sa aflu si preferintele voastre in materie de parfumuri.
Va doresc o saptamana minunata si o toamna superba!
La revedere, fetelor!

2 comentarii:

  1. Are o forma interesanta ,imi place :) .. insa nu am avut ocazia nici macar sa miros un parfum Guess, dar acesta pe care il ai tu poate mi'ar placea pentru ca este fresh. Acum folosesc mai des un parfum de la Avon, Outspoken by Fergie.

    RăspundețiȘtergere
  2. I-am cumparat prietenului meu parfumul Guess Seductive recent si e minunat! Eu il vreau pe cel de la Marciano pentru ca am avut o mostra si a mirosit minunat!

    RăspundețiȘtergere