duminică, 14 septembrie 2014

☼MOTW☼ Scent of a Woman

Buna tuturor!
In aceasta saptamana vreau sa va spun cate ceva despre unul din filmele mele preferate. Dupa cum ati vazut si in titlu, filmul despre care vorbesc este Scent of a Woman - Parfum de femeie varianta din anul 1992, de curand am aflat ca exista si o varianta din anul 1974, dar pe care nu am vazut-o desi cred ca nu se ridica la nivelul celeia din '92.

Regizor:
Martin Brest

Actori:
1. Al Pacino -> Lieutenant Colonel Frank Slade
2. Chris O'Donnell -> Charlie Simms
3. Philip Seymour Hoffman -> George Willis Jr.
4. Gabrielle Anwar - >Donna
5. James Rebhorn -> Mr. Trask

Frank este un locotenet colonel al armatei americane, retras din functie si orb, avand un caracter dificil. Frank este un elev care accepta sa aiba grija de Frank cat timp familia lui Frank este plecata pentru a strange niste bani ca sa ajunga acasa de Craciun. Colnelul Frank Slade are un plan special pentru sfarsitul saptamani care implica o calatorie in New York, alaturi de el va veni si Charlie.

Nota: 9.5/10

Mi-a placut extrem de mult acest film, va ramane mereu unul dintre preferatele mele. Daca nu l-ati vazut pana acum va sfatuiesc sa il vedeti pentru ca este un film clasic. Al Pacino joaca un rol extraordinar, intradevar a meritat premiul Oscar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu