luni, 21 iulie 2014

♡Review♡ DiorShow Liner WaterProof

Buna ziua fetelor! Vreau sa imi cer scuze de pe acum pentru ca in urmatoarele 3 saptamani nu voi putea posta pe blog foarte des, deoarece o sa fiu plecata in vacanta si nu o sa am timp sa pregatesc articolele.
Pana acum v-am vorbit despre mostre si astazi vreau sa va spun parerea mea despre un produs full size high end as putea spune, pe care l-am comandat in urma cu cateva luni de pe site-ul Aoro, atunci cand am pus o comanda impreuna cu o prietena foarte buna. Daca ati citit aceasta postare inseamna ca stiti despre ce produs este vorba.

Dior ce bine suna, nu-i asa? Fiecare fata si-ar dori sa incerce macar o data un produs high end si iata ca a venit si randul meu :)) La inceput am fost sceptica in privinta achizitionarii acestui dermatograf datorita pretului destul de maricel pe care il are, dar pana la urma mi-am facut curaj si l-am comandat si nu am niciun regret.
Creionul dermatograf Dior este cel mai bun creion dermatograf incercat de mine pana acum dar si cel mai scump. L-am purtat cam 8 ore si nu s-a intins niciun pic, am ramas socata cat de bine a rezistat, sincer nu ma asteptam sa reziste atat de mult, de aici se poate observa calitatea pe care un produs high end. Se aplica foarte usor datorita varfului si poti obtine o linie perfecta chiar daca esti inceptoare in ale machiajului.
Eu detin nuanta 098 Carbon, imi place mult textura pe care o are, este mat dat se pot observa niste mici urme de sclipici si este destul de pigmentat pigmentat. Nuanta de negru este foarte intensa si luminoasa, potrivita pentru orice ocazie.
In dreapta puteti observa niste poze cu machiajul pe care eu il port aproape zilnic folosind acest creion minunat, uneori il mai si estompez cu ajutorul unei pensule, depinde de cat timp am la dispozitie pentru a ma machia.

Am purtat decat o baza de machiaj, un fard maro, creionul contur de la Dior si putin rimel.
Primeste un plus datorita faptului ca este rezistent la apa. Ieri ma plictiseam si m-am hotarat sa ii testez rezistenta la apa. Am tras o liniuta pe mana stanga si apoi am pus-o sub un jet de apa si rezultatul a fost la fel cum ma asteptam sa fie, nu s-a luat niciun pic de produs de pe mana. Good job, Dior!

Nu imi irita ochii si nici nu zgarie, nu se pateaza iar culoarea nu se schimba nici dupa 8 ore de purtare. Pleoapele mele nu sunt foarte uleioase si nu am nevoie sa reimprospatez machiajul, dar cred ca ar rezista la fel de bine si pe niste pleoape uleioase.
De obicei folosesc acest creion pe linia apei sau pe linia genelor facand ochii sa para mai mari, mai luminosi, fancand nuanta irisului sa para mai intensa si genele mai dese, dar acest creion dermatograf poate fi folosit atat intr-un machiaj simplu de zi cat si intr-un machiaj de seara superb sau chiar pentru smoky eyes.

Prefer sa folosesc creioanele dermatografe retractabile pentru ca mi se par mai usor de folosit decat cele cu mina. De fiecare data cand incerc sa folosesc un creion cu ascutoare ajung sa umplu casa de bucatele si sa ma murdaresc peste tot.
Ambalajul argintiu metalic are un aspect elegant si creionul este foarte usor de folosit, trebuie doar sa rasucesti si poti folosi cat produs ai nevoie. Atunci cand varful se toceste sau vrei sa obtii o linie cat mai precisa trebuie doar sa indepartezi capatul creionului si acolo se gaseste un fel aparat pentru ascutire. Credeam ca voi risipi mai mult produs atunci cand l-am folosit dar nu a fost deloc asa. In poza de mai jos se poate vedea mini ascutitoarea si creionul.

In concluzie creionul dermatograf DiorShow Liner WaterProof este perfect si fiecare fata ar trebui sa il aba in colectia ei de machiaj pentru ca desi are un pret mai maricel face toti bani. Decat sa iei 3 dermatografe proaste mai bine ei unul mai scump si stii ca este de calitate si ochii tai au parte de cel mai bun produs. Il recomand din toata inima pentru ca merita cumparat.
Pret: 90 lei
Cantitate: 0,3 g
Nuante: 058 Slate
             468 Mint
             178 Navy
             788 Chestnut
             098 Carbon
             888 Plum
Toate nuantele par a fi geniale, dar cred ca dintre toate cel mai mult ma tenteaza 788 Chestnut care este un maro mat superb. Am mai avut cateva creioane maro dar niciunul nu mi-a placut asa ca le-am aruncat. Acum ma apuc sa strang banii pentru Chestnut ( wish me luck, girls)
Compania Dior a fost fondata in anul 1946 de catre Christian Dior si are o istorie foarte interesanta in prezent fiind condusa de catre omul de afaceri Bernard Arnault. Un an mai tarziu a lansat prima lui colectie "Corolle" care mai este cunoscuta si sub numele de "New Look" si mai apoi a devenit cunoscut in toata lumea. "Miss Dior" a fost primul parfum lansat de acesta in 1947, iar in anul 1955 a lansat primul ruj Dior care s-a vandut foarte bine. Christian Dior a decedat in anul 1957 lasandu-si amprenta asupra lumii.
Creionul dermatograf este mult mai usor de folosit fata de tus care este putin mai pretentios si ai nevoie de mai multa rabdare si exercitiu. Pentru zilele obisnuite prefer dermatograful pentru ca pot obtine un look simplu si natural fara prea multa munca. In ziua de azi creionul contur de ochi este poate cel mai versatil instrument de machiaj datorita minunilor pe care le poate face cu ochii nostri.
Care este creionul vostru dermatograf preferat? chiar sunt curioasa sa aflu preferintele voastre in materie dermatografe.
Saptamana trecut v-am spus cate ceva despre produse pentru ten si despre cat de important este acesta pentru noi, iar postarea o gasiti aici in cazul in care nu ati citit-o pana acum.
Va doresc o saptamana minunata si o vara superba in continuare.
La revedere! Va pup!

9 comentarii:

  1. super creionul,cred ca merita incercat

    RăspundețiȘtergere
  2. alina predescu21 iulie 2014, 18:38

    super,produse de calitate,cine nu are sa si-l procure,vacanta placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. NICOLAE GEORGIANA
    produse de calitate si reyistente, felicitari

    RăspundețiȘtergere
  4. good review, thanks for sharing!
    anjage.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu deja m'am saturat de obisnuitele dermatografe,care se sterg usor, ca nici macar nu le mai folosesc. Produsu asta pare si cred ca e foarte bun,are un pret piperat dar cred ca odata in viata merita sa'l cumperi :))

    RăspundețiȘtergere