luni, 7 iulie 2014

☼NOTD☼ Black vs. White

Hello fetelor!
De mult timp imi doream sa fac acest model, dar m-am temut ca nu imi va iesi fara banda adeziva. Saptamana trecuta m-am hotarat totusi sa incerc si rezultatul a fost neasteptat. Mi-a iesit destul de ok, si toate colegele mele ma intrebau cum mi le-am facut, eu le-am spus ca au nevoie doar de 2 oje si putina rabdare, nimic mai mult.
Sunt foarte multa de rezultatul meu si cu siguranta o sa fac acest model dar cu alte culori :))), mai ales ca ieri mi-am cumparat vreo 5 oje noi si toate sunt colorate :)))



Cum vi se pare?
Ati incercat acest model?
Va doresc o saptamana frumoasa si o vara superba.

Un comentariu:

  1. chiar ti'au iesit foarte faine unghiile :) , eu is mai comoda de fel si ma dau doar cu singura culoare,nu am rabdare si nici talentu sa imi fac tot felu de modele, dar asa din cand in cand mai apelez la cate'o prietena care se pricepe sa'mi infrumuseteze mainile :D

    RăspundețiȘtergere