sâmbătă, 5 iulie 2014

☼MOTW☼ The Great Gatsby

Heei.
Marele Gatsby este unul dintre filmele mele preferate, deja l-am vazut de 2 ori :)))
Lana este una din cantaretele mele favorite iar melodia Young and Beautiful este superba.
Peisajele si imbracamintea personajelor sunt foarte frumoase, iar petrecerile lui Gatsby erau extraordinare, chiar mi-ar fi placut sa merg si eu la una.

Regizor:
Baz Luhrmann

Actori:
1. Leonardo DiCaprio -> Jay Gatsby
2. Tobey Maguire -> Nick Carraway
3. Carey Mulligan-> Daisy Buchanan
4. Joel Edgerton -> Tom Buchanan
5. Elizabeth Debicki -> Jordan Baker
6. Isla Fisher -> Myrtle Wilson

Nick Carraway ajunge să locuiască vizavi de petrecăreţul milionar misterios Jay Gatsby şi dincolo de golf de verişoara lui, Daisy, şi de soţul ei afemeiat, cu sânge albastru, Tom Buchanan. Nick intră în lumea celor bogaţi, a iluziilor, iubirilor şi decepţiilor lor. Nick, ca un observator al lumii noi în care a pătruns, scrie o poveste despre dragostea neîmplinită, visuri nemuritoare şi tragedie şi pune o oglindă în faţa lumii noastre moderne şi a greutăţilor sale.

Nota 9.5/10
Este un film foarte bun, cu un final tragic si neasteptat. Daca nu l-ati vazut inca sper ca v-am convins sa il vedeti pentru ca merita din plin.


3 comentarii: