marți, 22 iulie 2014

Am nevoie de o masina

Masina este cel mai folosit vehicul cu motor si roti pentru transportul de pasageri. In ziua de azi majoritatatea oamenilor detin cel putin o masina fie ca a fost noua fie ca a fost cumparata la mana a doua. Momentan fac parte din oamenii care nu detin o masina dar in curand acest lucru se va schimba.
Am inceput sa ma documentez pe internet despre avantajele si dezavantajele unei masini si am ajuns la concluzia ca masina potrivita iti poate schimba viata din toate punctele de vedere.
Unii dintre noi aleg masini noi, iar altii second hand, trebuie sa recunosc ca cea de-a doua categorie ma tenteaza mai tare, daca ai putin noroc poti gasi o masina foarte buna chiar daca nu este noua. Nimic nu este perfect si orice masina are defectele ei, dar inainte de a cumpara o masina trebuie sa ne asiguram ca defectele nu sunt mai numeroase decat calitatile si trebuie sa stim exact ce vrem de la acea masina.
De exemplu eu nu am nevoie de o masina mare sau cu un motor puternic pentru ca nu m-ar ajuta la nimic.
M-am documentat pe internet si am gasit site-ul perfect pentru piese auto si anume autoon.ro. Atunci cand cumperi o masina la mana a doua exista sanse mai mari sa ai nevoie de piese de schimb decat la o masina noua, dar acest lucru nu este o problema deoarece pe site-ul autoon gasesti toate piesele de care ai nevoie pentru a-ti rearanja masina, la preturi foarte bune, accesibile tuturor.
Multi oameni nu aleg o masina second hand deoarece se tem ca aceasta nu va avea o viata lunga sau ca se va defecta mult mai repede si vor avea nevoie de piese auto de schimb. Dar acest lucru nu este o problema pentru ca in ziua de azi piesele auto se gasesc foarte usor chiar si online si nu mai este nevoie sa le cauti prin piata sau prin tot felul de targuri.
Piesele auto provenite din dezmembrari mi se par o alternativa foarte buna atunci cand ai nevoie de o piese care este foarte scumpa, si o poti obtine mult mai usor prin aceasta metoda.
Acum spre final am si eu cateva intrebari pentru voi.
Va plac masinile?
Ati folosit pana acum piese auto de schimb la masina voastra?
Daca da, ce parere v-au facut acestea?
Astept cu nerabdare sa imi raspundeti la intrebari!
Va doresc o saptamana minunata in continuare!
Pa pa!

3 comentarii:

  1. Great post dear!


    http://helderschicplace.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. In zilele noastre nu sunt bani pentru o masina noua, asa ca trebuie sa te multumesc si cu una second hand, dar daca ai posibilitatea de a cumparata una noua.... Nu ezita, cumparo direct, pntru ca ce e nou e NOU si cu GARANTIE

    RăspundețiȘtergere
  3. Very lovely and nice post! I have a new blog post on my blog. If you have time, drop me a comment what d'you think about it. :) If ever Do you mind following each other? If you just like my blog of course and depends on your liking. Just let me know in case. Thanks!

    Cassie
    CHEAP CARDIGAN SELECTION BY TBDRESS
    THE POLKA DOT FROCK || DOTTY HISTORY
    Bloglovin'
    Instagram
    Lookbook

    RăspundețiȘtergere