sâmbătă, 28 iunie 2014

New in my closet

Buna fetelor!
In ultima vreme am devenit pasionata de shopping-ul online si mi-am cumparat multe haine de pe site-uri din tara si din afara si sunt foarte multumita de ele. Programul meu este foarte incarcat si nu pot sa caut mereu prin magazine, pentru ca ar dura foarte mult timp dar si atunci cand o fac ma intorc cu foarte multe hainute acasa.
Acum cateva luni am aflat de site-ul Dresslily, auzisem numai lucruri bune despre el si am hotarat sa imi comand si eu cate ceva.Coletul a venit cam in 3-4 saptamani, la posta vamala si ca de obicei hainele erau foarte bine impachetate, nu am avut niciodata probleme. Trebuie sa recunosc ca vamesele din orasul meu sunt foarte de treaba si nu am fost niciodata nevoita sa platesc taxe sau sa aduc dovezi de plata.
Mi-am comandat din nou o camasa si cu ea am strans vreo 17 camasi, stiu ca sunt destul de multe dar eu le ador, pot fi purtate la scoala, la serviciu, in oras, aproape oriunde.
Camasile in carouri sunt printre preferatele mele si am vreo 3 ( cu cea pe care am cumparat-o acum) si sper sa adun cat mai multe.Sunt atat de multe moduri in care poti purta o camasa in carouri, cu fusta, cu blugi lungi sau scurti, cu pantaloni de piele etc.
Am creat o multime de tinute superbe cu ea dar dintre toate preferatul meu este cel cu shorts (blugi scurti cu talie inalta), Dr. Martens (my love) si minunata camasa in carouri.





Tintele mi-au palcut in mod special intotdeauna si mi se pare ca dau un plus camasutei. Poate fi purtata indiferent de anotimp, fie ca un fel de jacheta subtire fie ca o camasa pentru scoala, se accesorizeaza foarte usor cu un colier statement si cu niste bratari sau ceasuri negre/ maro.
Nu-i asa ca e geniala, eu m-am indragostit de ea din primul moment in care am vazut-o. Cu siguranta va deveni una din piesele mele vestimentare favorite.
Camasa o puteti gasi aici la pretul minunat de $17 in mai multe marimi, eu am ales marimea M si mi se potriveste perfect.
Va doresc un weekend minunat!

27 de comentarii:

  1. frumos articolul felicitarii imi plac camasile tale

    RăspundețiȘtergere
  2. Love that shirt
    Followed back;)
    http://helderschicplace.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. That shirt looks so cool. Love it. Thanks for following. I have followed you back with my personal sccount (Mira De V.). Let's stay in touch!

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Dresslily is such an amazing store.Would you like to follow each
    other via GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know!
    & take care!


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I don't have G+ but I would like to follow via GFC and Bloglovin

      Ștergere
  5. Love it!

    How about following each other? Let me know & I follow right back!

    Kiss,
    PERONALBLOG|G+|BLOGLOVIN’|FACEBOOK|INSTAGRAM

    RăspundețiȘtergere
  6. Nice blog! Im now following you! Follow me back if you want :)

    http://catsandties.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. Yo tengo una camisa de cuadros en color azul y negra y sientan genial.
    Besos. http://thediaryofmycloset.blogspot.com.es/

    RăspundețiȘtergere
  8. Ciao, ricambio volentieri la tua visita e mi unisco ai tuoi followers con piacere.
    Restiamo in contatto però!!
    Bella la camicia ed anche gli accessori.
    Buona domenica cara :-)
    http://missclodipassioniecontorni.blogspot.it/

    RăspundețiȘtergere
  9. Me encanta esa camisa ,es preciosa ,mil besos.
    http://www.fashionismylifebyestefania.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Me encanta!
    http://martinaandvalentina.blogspot.com.es

    RăspundețiȘtergere
  11. Ador camasile in patratele!Sa o porti cu palcere!Arata super :D

    RăspundețiȘtergere