joi, 16 octombrie 2014

☼MOTW☼ Arrow

Buna tuturor!
Data trecuta v-am spus parerea mea despre Parfum de femeie iar astazi vreau sa va vorbesc despre un serial.
Unul dintre serialele foarte populare din acest an este Arrow - Arcasul, eu m-am uitat la recomandarea unei prietene si nu regret. Am vazut ca este difuzat pe Diva insa eu ma uit pe internet la seriale.
Daca sunteti pasionate de seriale la fel ca mine va recomand o aplicatie foarte interesanta pentru telefonul mobil, cu care puteti tine evidenta serialelor pe care le urmariti. Aplicatia se numeste SeriesGuide.

Actori:

1. Stephen Amell -> Oliver Queen.
2. Katie Cassidy -> Laurel Lance
3. Willa Holland -> Thea Queen
4. David Ramsey -> John Diggle
5. Susanna Thompson -> Moira Queen
6. Emily Bett Rickards -> Felicity Smoak

Oliver Queen este un milionar care a fost pierdut pe mare impreuna cu tatal lui, dupa ce iacht-ul lor de lux s-a scufundat. Tatal sau moare, dar Oliver supravietuieste timp de 5 ani pe o insula necunoscuta si in cele din urma se intoarce acasa. El nu a fost singur pe acea insula unde a invatat sa lupte si sa supravietuiasca si a aflat despre afacerile corupte ale tatalui sau, dintr-un carnetel pe care la primit de la acest. El devine un justitiar mascat si vrea sa ii pedepseasca pe toti ai caror nume se afla in acel carnet.

Personajul meu favorit este Felicity, mi se pare foarte simpatica si mi-ar placea sa fie iubita lui Oliver. Daca nu v-ati uitat la niciun serial in ultima vreme vi-l recomand pe acesta, pentru ca merita din plin.
Sa aveti o saptamana minunata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu