luni, 30 iunie 2014

Goldwell & Schwarzkopf

Buna ziua tuturor!
Asa cum v-am spus si saptamana trecuta in aceasta postare va voi vorbi despre cele doua mostre de la Schwarzkopf Professonal dar si despre cele de la Goldwell pe care le-am primit in pachetul de la Aoro.
Samponul este un produs extrem de importanta pentru ingrijirea parului nostru si trebuie sa avem foarte mare grija atunci cand alegem un sampon. Pe piata exista foarte multe tipuri de sampon pentru a satisface nevoile noastre cum ar fi: sampon pentru par deteriorat, gras, uscat, vospit etc.
Balsamul de par este un produs de ingrijire a parului care schimba textura si aspectul parului jucand astfel un rol important in ingrijirea parului. Este util mai ales persoanelor care au parul uscat sau deteriorat. Acesta se aplica dupa samponare iar apoi se clateste. Balsamul contine ingrediente atat artificiale cat si naturale precum ulei de arbore de ceai, unt de shea, jojoba si aloe vera.
De mult timp caut un sampon bun pentru parul meu si am incercat o multime de firme: Elseve, Nivea, Kallos, Wash&Go, Schauma, Head&Shoulders, Dove si multe altele, insa niciunul nu mi-a placut in mod special, la fel mi se intampla cu si balsamul, nu am folosit acelasi sampon mai mult decat odata pentru ca nu mi s-a parut ca ar faci minuni cu parul meu. Trebuie sa recunosc ca de cativa ani incoace sunt intr-o continua cautare a samponului/ balsamului perfect dar nu am avut niciun succes pana acum.
De la Schwarzkopf Professonal din gama BC (Bona Cure) hair therapy (amino cell rebuild) am primit un sampon (repair rescue) pentru par degradat. Eu nu am un par deteriorat, dar la varfuri nu arata foarte bine asa ca acest sampon m-a ajutat destul de mult. Tehnologia celulelor "perfector" ofera îngrijire suplimentară - reparara parului prin acoperirea lacunelor structurale, restabilirea elasticitatii, fortificarea si ofera stralucire tuturor tipurilor de par. Acest produs m-a convins si il voi cumpara cat de curand pentru ca merita. Daca aveti un par ars si deteriorat acest sampon poate fi salvarea voastra. In aceeasi gama mai exista balsamul si masca pe care vreau sa mi le cumpar. O mostra mi-a ajuns pentru o spalare, dar eu aveam 2 mostre, si parulul meu sa bucurat de doua ori de multiplele beneficii pe care le ofera acest sampon superb. Datorita extractului de miere firul de par si-a imbunatatit si consolidat structura.
In general sampoanele Schwarzkopf sunt foarte bune, deoarece ofera o multime de beneficii, facand ca parul nostru sa arate mai sanatos pe zi ce trece.
Firma Schwarzkopf este destul de populara si am incercat cateva produse de la ei care mi-au placut.
Schwarzkopf & Henkel este una dintre cele mai mari companii de cosmetice de pe piata.
Hans Schwarzkopf un chimist calificat din Berlin, deschide in 1898 o mica farmacie. Acestuia nu ii placeau uleiurile scumpe si sapunurile dure pentru par si s-a hotarat sa creeze o varianta mai buna. Primul sau produs pe piata a fost un sampon pulbere care se dizolva in apa, acest lucru se intampla in anul 1903.
In 1927 Hans Schwarzkopf introduce pe piata primul sampon lichid creat vreodata, tot in acelasi an se va deschide "Institutul Schwarzkopf pentru Igiena părului".
In 1998 se implinesc 100 de ani de cand Hans Schwarzkopf a deschis prima farmacie in Berlin. El a creat o forta de nivel international in produse cosmetice.
Aceast brand are o istorie foarte interesanta, pe care am citit-o cu placere, dar voua v-am dat doar detaliile mai importante.
Am mai primit si 2 mostre de la GoldWell, despre aceasta firma nu am mai auzit pana acum dar am cautat-o pe google si am aflat multe lucruri interesante despre ea.
Una dintre mostre este de sampon Dualsenses Rich Repair pentru regenerare, pentru par uscat si deteriorat. Mi-a placut cum s-a comportat acest sampon pe parul meu, facand-ul moale si destul de usor de descurcat. Ambele atat samponul cat si balsamul au un miros foarte placut.
Balsamul Dualsenses Rich Repair pentru par deteriorat si uscat, anti rupere si chiar isi face treaba. Am observat ca parul meu nu se mai rupe la fel de usor ca de obicei iar varfurile arata mai bine. Fiind produse profesionale, folosite in saloane sunt foarte bune si fac ca parul sa arate minunat.
GoldWell este un brand de origine germana, lider pe piata produselor profesionale din America de Nord si Asia. Acest brand a fost lansat de catre Erich Hansen Dotter, in anul 1927 sub numele de GoldWell Ideal, dar numele a fost schimbat ulterior in GoldWell Cosmetics. Pe parcusul acestor anii au dezvoltat produse de calitate atat pentru par cat si pentr piele, iar in anul 1987 Goldwell a castigat recunoasterea internationala in lumea coafurii.
Filozofia lor este: " Misiunea noastra este sa inspiram si sa sprijinim saloanele de coafura pentru a creea frumusete pentru clientii lor. "
Dupa prima spalare in care am folosit aceste 2 produse am observat ca parul arata mai stralucitor si mai viu. Nu am mai avut probleme la pieptenare, chiar mi-a descurcat parul.
Care dintre cele doua firme va tenteaza mai mult?
La aceasta intrebare nu am putut raspunde nici eu pentru ca ambele firme au produse foarte bune care merita incercate. Dar cred ca as opta pentru produsele de la Schwarzkopf Professonal pentru ca mi se pare mai interesante si mai bune pentru parul meu decat cele de la GoldWell.
Parul frumos si bine ingrijit este intotdeauna apreciat de cei din jur, nu cred ca exista vreo femeie care nu se simte bine atunci cand cineva ii complimenteaza podoaba capilara.
Fiind vara trebuie sa avem mai multa grija de parul nostru deoarece apa marii si clorul din piscine il usuca. Soarele este si el un factor daunator pentru ca deshidrateaza parul si il face mai aspru.
In aceste luni de vara parul nostru trebuia sa primeasca o ingrijire speciala pentru a-si pastra stralucirea si sanatatea, pentru acest lucru avem nevoie de produsele Schwarzkopf si GoldWell.
Va doresc sa aveti o saptamana minunata si astept cu nerabdare sa imi raspundeti la intrebari.
P. S. Postarea de data trecuta a fost despre parfumul DownTown de la Calvin Klein si daca nu ati citit-o pana acum o puteti gasi aici.

13 comentarii:

  1. Stefania Petcu30 iunie 2014, 12:58

    Foarte bune produse de la Schwarzkopf , intotdeauna isi fac treaba:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Schwarzkopf este o firma cu produse foarte bune.Inca de prin adolescenta le folosesc si cred ca tratamentele sunt cele mai faine si ti le recomand cu mare drag :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu folosesc samponul de la bonacure si sunt foarte multumita de el, mi-ar placea sa incerc si produsele de la Goldwell! Foarte frumos articolul!

    RăspundețiȘtergere
  4. produsele Schwarzkopf sint de calitate sint foarte multumita de sampoane ,minunat articol

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiara :D

    http://imaginarymi.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  6. Just followed your blog :)

    http://imaginarymi.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu am pretenti la sampon :) ce adorabil e copilasul

    RăspundețiȘtergere
  8. pana acus un an am avut probleme cu samponul,il schimbat fregvent pentru ca nici unul nu se impaca cu parul meu, pana ce am dat de Gliss ,care e tot o marca Schwarzkopf il recomand :)

    RăspundețiȘtergere