luni, 2 iunie 2014

Bunatati de la Apidermin

Buuna tuturor! Sper ca ati avut parte de un 1 iunie fericit.
Astazi este din nou luni si in aceasta postare vreau sa va arat bunatatile pe care le-am primit de la Complexul Apicol Veceslav Harnaj care lanseaza o noua gama numita Apidermin Lejer pentru un ten fericit si este destinata tenului normal, gras sau cu tendinte de ingrasare.


Aceasta gama minunata contine 4 produse:
  • lapte demachiant lejer;
  • lotiune tonica hidratanda;
  • crema lejera hidratanta de zi;
  • crema lejera regeneranta de noapte.

Am primit produsele prin curier foarte repede si am vrut sa vi le arat si voua.
La sfarsitul acestei luni voi posta si un review al acestor produse minunate.
Sa aveti o saptamana frumoasa si o vara superba!!!!

2 comentarii:

  1. spor la testat! ;-*
    asteptam pareri :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Testarea sa fie cu spor si cu rezultate la inaltimea asteptarilor!
    De-abia astept sa citesc review-uri. Eu nu m-am inscris de data asta, am simtit ca e prea mare inghesuiala cu timpul si inca un angajament ar fi fost prea mult in aceasta perioada! :)

    Pupicei, Alexandra!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere