miercuri, 21 mai 2014

Vreau sa vad

Heeei.
Am ajuns la zi cu toate serialele pe care le urmaresc si vreau sa ma uit la un nou serial, am facut o lista cu cele care ma tenteaza sa le vada dar nu stiu de care sa ma apuc.
1. Vikings - mi l-au recomandat 2 prietene, dar are decat 20 de episode si o sa il termin destul de repede.

2. One Tree Hill - vorbeam cu o colega despre Gossip Girl si mi-a zis ca o sa imi placa si acest serial, ea l-a terminat in 2 luni si are 9 sezoane.

3. True Blood - am auzit multe lucruri despre acest serial si chiar am incercat sa ma uit la un episod, insa nu am rezistat caci ma enerva prea tare accentul lor.

4. Prison Break - toata lumea zice ca e fain, am vazut 10 episoade si m-am plictisit enorm, nu stiu ce sa fac, sa ma uit in continuare sau nu.

5. 90120 - nu este foarte lung si am auzit ca ar fi destul de dragut.

6. Awkward - am vazut cateva replici din acest serial pe tumblr, si ma tenteaza sa il vad.

Ati vazut vreunul dintre aceste seriale?
Daca da, imi puteti lasa mai jos in comentarii parerea voastra! :)

Un comentariu:

  1. Mie mi.a placut si one tree hill si true blood. Mai incearca.l o data :)

    RăspundețiȘtergere