luni, 19 mai 2014

Produse pentru autobronzare

Buna tuturor.
Saptamana trecuta v-am vorbit despre produse bio, articolul il gasiti aici, iar astazi vreau sa va vorbesc despre produsele pentru autobronzare, pentru ca vara se apropie cu pasi repezi si trebuie sa fim pregatite pentru ea din toate punctele de vedere.
Pana acum nu am folosit foarte multe produse pentru autobronzare deoarece nu am simtit nevoia, dar in ultimul timp au inceput sa imi placa foarte mult, si am cautat cat mai multe pareri despre ele. Am gasit foarte numeroase pareri atat pro cat si contra.
Autobronzantul este o metoda foarte sanatoasa prin care puteti obtine un bronz minunat, fara a avea nevoie sa mergeti la solar, sau la plaja. Ele nu doar coloreaza pielea, ci au efect hidratant si multe dintre ele protejeaza pielea impotriva razelor ultraviolete.
Tenul bronzat arata foarte bine, dar din pacate soarele este principalul factor de imbatranire a pielii si uneori este responsabil pentru cancerul de piele si prin urmare cremele/ lotiunile autobronzante au devenit foarte populare, fiind recomandate de catre medicii dermatologi.
Cu ajutorul lor puteti obtine un bronz supeb in doar cateva ore, care este perfect pentru ocaziile speciale.
Ingredientul de baza al acestor produse minune este DHA sau dihydroxyacetone cunoscut şi sub numele de glycerone, cand aceasta substanta intra in contact cu pielea, o coloreaza, dar are un miros destul de neplacut. Daca concentratia de DHA este mare, atunci si pielea se va colora mai repede si va fi mai inchisa la culoare. DHA-ul este defapt un carbohidrat derivat din plante, deci este un ingredient natural.
Autobronzantele sunt mai sigure si mai rapide, poti obține rezultate care sunt la fel de frumoase ca si bronzul real.
Am cautat pe internet produsul perfect pentru mine si l-am gasit pe site-ul Aoro, defapt am gasit mai multe produse pentru autobronzare interesante, dar inca nu m-am hotarat pe care sa il achizitionez, pentru ca toate sunt bune, si alegerea este destul de grea. Nu contin ingrediente toxice sau nocive, ba chiar mai mult ofera beneficii pielii cum ar fi uleiurile naturale, antioxidantii si vitaminele B,C,E.
Am descoperit acest set minunat, pe care fiecare fata ar trebui sa il aiba, pentru a avea o piele creola si luminoasa. Setul este de la firma Babaria ( am auzit ca produsele Babaria sunt foarte bune) si contine trei produse, toate cele trei contin SPF, care este un plus. El este alcatuit din 3 lotiuni :

  • Aqua Sun, aloe vera, SPF15
  • Sun Spray, morcovi, SPF 6
  • Sun Spray, aloe vera si nuca de cocos, SPF 2
Mi-am dat seama ca exista o modalitate mai buna de a avea o piele stralucitoare si superba.
Pe piata exista multe tipuri de produse autobronzante, pentru necesitatile noastre, ele pot fi pentru piele inchisa sau deschisa, sub forma de spray, crema, lotiuni, geluri etc. si astfel va puteti gasii produsul ideal pentru pielea dumneavoastra.

Am si eu cateva intrebari pentru voi:
1. Ati mai folosit pana acum produse pentru autobronzare?
2. Daca da, ce parere aveti despre ele?
3. Daca nu, le-ati incerca?
Sper sa aveti o saptamana minunata si astept raspunsurile voastre la intrebari.

12 comentarii:

  1. Am folosit anul trecut. Sunt folositoare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trica Viorica19 mai 2014, 17:49

    Deocamdata,nu am folosit aceste produse,dar as dori sa le testez.Cred ca sunt foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  3. interesant si util articolul

    RăspundețiȘtergere
  4. Looks like an interesting post! Unfortunately, I don't understand! TT
    Have a successful week dear! ^^

    ❤ ✿ NEW POST ✿ ❤
    Rinako

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I'm so sorry you can't understand it, the post is about tanner, i'm sure you would've liked it.
      Thanks.

      Ștergere
  5. Am folosit si eu odata un autobronzant, nu mai tin minte ce marca era, dar stiu ca era vara si nu apucasem sa ma bronzez uniform,la solar nu merg niciodata si tocmai trebuia sa merg la o nunta asa ca m-a ajutat mult. :) Felicitari pt articol :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ma bucur ca te-a ajutat acel autobrozant, poti sa le incerci si cele de la Babaria, sunt foarte bune!

      Ștergere
  6. Sunt utile daca nu ai timp sa mergi la mare sau la piscina.Insa trebuie sa te dai cu ele cu atentie altfel risti sa ramai cu pete. :)

    RăspundețiȘtergere