luni, 12 mai 2014

Cosmetice Bio

Odata cu trecerea timpului am inceput sa realizez cat de importanta este natura pentru viata noastra, si incerc sa adopt un stil de viata mai sanatos din punct de vedere alimentar dar si cosmetic.Am gasit multe informatii pe internet despre cosmeticele bio si am aflat foarte multe lucruri interesante despre ele si despre beneficiile pe care le au asupra tenului nostru. De asemenea produsele care nu sunt etichetate ca produse cosmetice bio pot fi daunatoare atat pentru mediu cat si pentru noi cei care le folosim.
Produsele bio nu contin substante chimice dure sau stabilizatori articifiali, ele sunt realizate din substante naturale sau organice care nu dauneaza. Acestea contin ingrediente pe baza de plante care sunt considerate mai sigure decat cele care contin aditivi sintetici.
Testarea pe animale a fost multa vreme un subiect destul de mediatizat si mi se pare o cruzime, deoarece animalele nu ar trebuie sa treaca prin astfel de procese. Ca o iubitoare de animale ce sunt intotdeauna caut brand-uri care nu testeaza pe animale.
Multe cosmetice sunt fabricate stabilizatori de parafina sau produse de origine animale, dar cele organice sunt adesea facute din ulei de masline sau ulei vegetal care au efecte pozitive asupra pielii. Sunt sigura ca ati auzit despre parabenim, pe care ii gasim in majoritatea produselor cosmetice. Ei sunt niste substante conservante derivate din petrol si in prezent sunt catalogati ca fiind substante cu potential cancerigen, insa acest lucru nu a fost demonstrat inca.
Cosmeticele organice (bio) nu contin ingrediente artificiale care pot cauza efecte negative cum ar fi, alergii persoanelor cu pielea sensibila, ridurile sau chiar piele solzoasa. Sunt produse din extracte naturale din plante care pot avea un efect fabulos asupra pielii. Ingredientele precum aloe vera sunt folosite pentru alimentarea umiditatii si protejarea pielii.
Site-ul Aoro care tocmai si-a lansat o noua sectiune de produse cosmetice bio, este unul dintre preferatele mele in materie de produse cosmetice. Trebuie sa recunosc ca deja mi-am facut o lista cu ce vreau sa imi iau,o lista destul de lunga.
Primul lucru de pe lista mea este acest set minunat care mi-a sarit in ochi din prima, din cate am citti eu pe site este un set pe baza din musetel care are o multime de beneficii cum ar fi: previne si elimina matreata, este delicat cu scalpul sensibil si ajuta la hidratarea si hranirea pielii. Daca vreti sa achiziotionati set il puteti gasi aici la un pret foarte avatanjos.
Produsele cosmetice ecologice sunt considerate a fi o alegere sanatoasa pentru piele si corp datorita multiplelor beneficii pe care le ofera. Ar trebui ca atunci cand cumparam un produs sa ne gandim de doua ori daca merita sa il cumparam sau nu, sa ne uitam pe lista de ingrediente pentru a fi sigure daca produsul poate fi daunator sau nu.
Am si eu cateva intrebari pentru voi:
1. Ati mai folosit pana acum produse cosmetice bio?
2. Daca da, ce parere aveti despre ele?
3. Daca nu, le-ati incerca?
Va doresc sa aveti o saptamana minunata si astept cu nerabdare sa imi raspundeti la intrebari.

16 comentarii:

  1. Buna sa fiu sincera nu am folosit pana acuma dar doresc sa le incerc

    RăspundețiȘtergere
  2. Am folosit si sunt intr-adevar foarte bune :)

    RăspundețiȘtergere
  3. SINT FOARTE BUNE PRODUSELE BIO SINT GENIALE PENTRU PIELE

    RăspundețiȘtergere
  4. o alegere perfecta ,felicitari pentru articol

    RăspundețiȘtergere
  5. Trica Viorica12 mai 2014, 19:11

    foarte bune,incercati-le cu incredere!

    RăspundețiȘtergere
  6. produsele bio sunt foarte bune

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am folosit pana acum produse bio, dar as dori sa le incerc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am foarte multe produse bio, dar cele pe care le am sunt foarte bune.

      Ștergere