sâmbătă, 5 aprilie 2014

♥Shopping♥ Oriflame, Oasap, Dior

Buna :)
Vreau sa imi cer scuze pentru ca in ultima perioada am fost destul de absenta si nu am avut timp sa ma ocup de blog, a trecut aproape un an de la ultimul giveaway dar va promit ca ma voi revansa dar pana atunci sper sa va placa aceasta noua postare :)
Ultima oara cand a facut acest gen de postare a fost acum 2 luni si intentionam sa va arat de ceva timp lucrurile pe care eu le-am achizitionat. Sunt in mare parte produse de makeup :)

1. Oriflame Master Curls Mascara, black.

2. Oriflame VeryMe Eyeliner, black.

3. Oriflame Hand&Nail Cream.

4. Parfum Pierre Cardin Vertige.

5. Lotiune de corp Pierre Cardin Vertige.

6. Diorshow Liner Waterproof, carbone - 098 - acest creion l-am achizitionat de la Aoro si il gasiti aici.

7. Esarfa Oasap. Am primit mai de mult aceasta esarfa si voiam sa vi-o arat neaparat. Am purtat-o de cateva ori si este foarte calduroasa.  O gasiti aici la un pret foarte avantajos. Am asortat-o in diferite combinatii si imi place foarte mult.


Promit ca in curand voi reveni cu review-uri ale produselor de la Oriflame si Dior. 
Va doresc un Paste fericit si o primavara minunata! :)
Pupici.

2 comentarii:

  1. love!
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Following you via GFC now :)
    Hugs,
    Charu
    http://myglossyaffair.com

    RăspundețiȘtergere