joi, 17 aprilie 2014

♡Review♡ Oriflame Master Curls Mascara

Buna fetelor :)
In ultima vreme am inceput sa achizitionez destul de multe produse de la Oriflame si incetul cu incetul o sa le fac review-uri pe blog.
Am folosit foarte des, aproape zilnic rimelul de la Master Curls Mascara si vreau sa vi-l prezint si voua.


Ce spun ei:
"Aşteptarea a luat sfârşit! Curbează şi arcuieşte genele mai mult ca niciodată. Formula cu tehnologie Curl Protect contribuie la menţinerea genelor curbate până la 14 ore**, în timp ce peria super-arcuită acoperă absolut toate genele, pentru o privire senzuală şi ademenitoare. 8 ml"





Ce spun eu:
Are o consistena cremoasa, nici prea groasa nici prea subtire, acest lucru fiind un plus.
Nu mai stiu exact cat a costat pentru ca l-am luat la reducere cred ca am dat in jur de 15 lei si contine 8 ml.

Ambalajul este roz si girlie, iar periuta este are o forma curbata si ajuta la arcuirea genelor. Separa genele fara sa le incarce.
Ei spun ca ar trebui sa reziste 14, eu nu l-am purtat mai mult de 7-8 ore si a rezistat destul de bine.



Inainte:
Dupa:









Am observat ca in pozele facute de mine nu se vad genele la fel ca si in realitate si nu inteleg de ce :))), dar oricum efectul este mult mai vizibil.
Pot spune sincer ca este unul dintre cele mai bune rimeluri pe care le-am folosit, si cred ca il voi recumpara. Chiar daca nu ofera foarte mult volum pentru mine este perfect.
Daca aveti nevoie de un rimel pentru arcuirea genelor acesta este foarte bine.
Paste Fercit!!!!!

6 comentarii:

  1. You have wonderful eyes and you did a good job with your makeup!

    Thanks for following - it´s a pleasure for me that I already followed you on gfc and bloglovin <3

    xx from Bavaria/Germany, Rena

    www.dressedwithsoul.blogspot.de
    International giveaway: Love & Peace

    RăspundețiȘtergere
  2. intr-adevar cel putin in poze nu se vede mare diferenta, important e sa iti placa tie, sa il folosesti cu placere

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata putin prea natural, cel putin nu le incarca. xo

    RăspundețiȘtergere
  4. thanks for sharing this awesome review! and thanks for following my blog. Im following you back

    Delightful Ideas
    Teeth Whitening Kit Giveaway

    RăspundețiȘtergere
  5. Nice products! Love these styles! They all look genius!
    Thanks for your sharing and posting!
    Have a nice day!


    http://www.aekk.com

    RăspundețiȘtergere