duminică, 27 aprilie 2014

Nails lately

Heei fetelor!
Terbuie sa recunosc ca saptamana aceasta am cam uitat de blog, am fost destul de ocupata, si de abia ieri am realizat ca sunt in urma cu postarile :))
Nu mereu am timp sa fac modele interesante pe unghii pentru ca sunt destul de ocupata cu scoala si de obicei folosesc o singura culoare si care o tin 3-4 zile pe unghii.
In urma cu cateva zile mi-am facut ordine in oje si am aruncat cateva, dar ca sa ma revansez mi-am cumparat si cateva oje noi.




Sper ca va plac pozele :)
Sa aveti o zi superba! 

13 comentarii:

  1. Preferatele mele sunt prima si a treia. O seara frumoasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja imi e dor de unghiile mele lungi. Le-am scurtat de curand si acum imi pare rau. Oja albastra e interesanta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Great mani, love the first one!!

    Thank you for visiting my blog and leaving such a nice comment. Following back on GFC #842
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    RăspundețiȘtergere
  4. love the pretty metallic colors! thanks for stopping by my blog, I am following you back, thanks!!
    www.lettersimpromptu.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  5. lovely! I adore the metallic nail polishes!
    I have a new look on my blog; come visit!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    RăspundețiȘtergere
  6. love ur pointed nails !
    Thanks so much for ur comment on my blog ! I followed u dear !
    ✿thefashionflite
    ✿twitter
    ✿Bloglovin
    ✿FaceBook

    RăspundețiȘtergere
  7. ce unghii lungi si frumoase ai! ale mele se rup foarte usor :(

    http://valentinabucur.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. Toate nuantele imi palc, desi la momentul acesta as zice ca favorita mea este a doua (maine probabil ar fi alta!)

    Ce unghii frumoase ai! Eu nu pot sa le las sa creasca lungi, se rup imediat si ma si incomodeaza :(

    http://ebonyvintage.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  9. Thanks a lot for your comment and your follow!
    You have a very nice blog and I follow you back :)
    Keep intouch

    http://alissagromova.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. Wow! Gorgeous nails! They are perfect! :) We are following back <3
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere