duminică, 30 martie 2014

Romwe favourites

Ieri ma uitam si pe eu site-ul Romwe si am vazut o groaza de haine faine. Nici nu stiu ce sa imi cumpar mai intai. Cred ca stiti deja ca Romwe este site-ul meu favorit in materie de cumparaturi online. Am primit cel putin 10 comenzi de la ei si sunt extrem de multumita, pretul sunt foarte ok, iar livrarea este rapida si nu soseste la vamala, eu primesc coletele la usa. Nu-i asa ca e genial? Cred ca daca o sa o tin in ritmul acesta o sa am nevoie de un dulap nou :)) hihihihi.
Am realizat ca nu mai am prea am fustite si deja am pus ochii pe vreo cateva. 


Jachetele sunt perfecte pentru primavara, eu astept deja vreo 2 de la ei.




Eu iubesc camasile, momentan detin vreo 14 si doresc sa imi maresc colectia :)) Stiu ca sunt prea multe dar eu ma simt foarte bine in ele :) Sa va arat ce sper sa imi achizitionez in curand.



Voi ce parere aveti despre acest minunat site?
Aveti haine de la ei? Daca nu aveti, merita sa cumparati :)
Pa :)

Un comentariu: