vineri, 7 februarie 2014

♡Review♡ Balsam de buze Oriflame

Buuna :)
Acum este iarna iar balsamul de buze este nelipsit din geanta mea. Am destul de multe balsamuri si dintre toate acesta este preferatul meu.

Ce imi place:
  • ambalajul are o culoare foarte dragut
  • pretul este destul de mic, in jur de 10 lei
  • hidrateaza destul de bine pentru pretul pe care il are
  • lasa o senzatie placuta pe buze
  • nu are un miros ciudat.

Ce nu imi place:
  • -
Nota 9/10.

Chiar daca este cel mai bun balsam de buze pe care il am, nu pot sa ii dau nota 10 pentru ca imi doresc sa il incerc si pe cel de la Carmex si am auzit numai lucruri bune despre el.



10 comentarii:

  1. Nice review great information now I want it.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice review dear! Thank you for following me, follow you back already :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Never tried these, love the sparkles.
    New follower :)
    xo Annie
    New England Romance

    RăspundețiȘtergere
  4. Great post. ;-)
    Lovely greets Nessa

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmex , este pe departe cel mai bun. Dupa ce o sa il incerci, ai sa ii dai 10+ :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. thank you for coming by my blog!!!
    keep it up and i will visit here too! xoxoxo

    xx.M
    www.bellesandrebelles.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Awesome blog! gladly following back:)

    http://myfashionfoodstyle.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere