duminică, 2 februarie 2014

☼MOTW☼ Supernatural

Heei.
Dupa ce am epuizat toate serialele pe care le urmaream, m-am hotarat sa ma uit la Supernatural, auzisem multe lucruri despre el dar nu era hotarata daca sa ma uit sau nu.
Momentan sunt aparute vreo 9 sezoane, iar eu sunt de abia la sezonul 4 :)))

Actori:
1.Jared Padalecki -> Sam Winchester
2.Jensen Ackles -> Dean Winchester
3.Misha Collins -> Castiel
4.Jim Beaver -> Bobby Singer

Sam si Dean au fost invatati de catre tatal lor, John, sa gaseasca si sa ucida demoni, fantome, vampiri si alte creaturi ale intunericului. Mama lor, Mary, a fost ucisa de un demon malefic atunci cand baietii erau mici. 22 ani mai tarziu, fratii pleaca intr-o calatorie, pentru a-si gasi tatal disparut, cand se vor intalni in cele din urmă cu tatal lor acesta le spune ca stie cine le-a ucis mama si a gasit o modalitate de-al urmari si a-l ucide.

Nota: 9/10.

Imi place foarte mult acest serial, dupa fiecare episod devine din ce in ce mai interesant. Chiar nu ma asteptam sa imi placa atat de mult :)


8 comentarii:

  1. Si eu am ajuns in aceeasi situatie, nu mai stiu la ce seriale sa ma uit, le-am epuizat pe toate care mi-au atras atentia.
    Am vazut cateva episoade din Supranatural, este destul de ok, insa nu-mi plac actorii din rolurile principale :))

    Te urmăresc prin GFC și facebook:)
    Te aștept și pe blogul meu: http://ebonyvintage.blogspot.com/

    Catalina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer nici mie nu prea imi plac actorii principal, desi Sam e destul de ok :))

      Ștergere
  2. Love this show too!
    Thanks for visiting my blog dear, I'm your newest follower :)

    StylizedLuxe
    Instagram

    xo Jess

    RăspundețiȘtergere
  3. I hate not having series to watch! I was watching Supernatural, interesting plot and the cast is really great, but after season 6 I just stopped watching it, found it a little repetitive!
    Thank you so much for stopping by my blog and for your lovely comment! I would love to follow each other, just followed you via GFC.x Would love to hear your thoughts on my latest posts.
    xxxx
    Stephanie
    vidathings.blogspot.co.uk

    RăspundețiȘtergere
  4. nice :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere