vineri, 17 ianuarie 2014

♡Review♡ Oja Avon ColorTrend

Heeei.
Acum cateva luni am achizitionat o oja de la Avon din Gama ColorTrend in nuanta Blue Morph si astazi vreau sa ii fac un review .

Ce imi place :
  1. culoarea este superba .
  2. ambalajul este dragut si rezistent.

Ce nu imi place.
  1. pretul este cam mare pentru aceasta oja 8-9 lei.
  2. rezista foarte putin pe unghii cam 2-3 cu top coat .

Intr-un singur strat

In doua straturi

In trei straturi



Se vede foarte fain pe unghii si imi place sa o port.
Dar dupa parerea mea nu merita cumparata.
Pa pa.

4 comentarii:

  1. Sincer, nu isi merita pretul. Maxim 3-4 lei as fi dat pe ea. Stim ca exista lacuri de unghii mult mai pigmentate si mai rezistente la 8 lei. Rimmel, Farmec, Essence, Maybelline, etc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Este simpatica oja :)

    RăspundețiȘtergere
  3. love the color! :*

    http://landing-in-fashion.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere