marți, 21 ianuarie 2014

Casa mea de vis

Buna tuturor!
De multe ori m-am gandit cum ar putea fi casa mea de vis si tot de atatea ori mi-am si imaginat-o.
Am observat ca in ultima vreme au inceput sa se construiasca multe casa din lemn si mi-am dat seama ca sunt o alternativa mult mai buna. Imi pare bine ca oamenii au inceput sa realizeze cat de importanta este natura si au inceput sa isi construiasca case de lemn ecologice care sunt mult mai bune decat cele din caramida.

O casa ecologica are o multime de avantaje cum ar fi :

  • Rezistenta la cutremur -> Lemnul este un material flexibil si datorita acestui fapt constructiile din lemn pot sa reziste la cutremure de magnitudine mare. Cele mai rezistente construnctii la cutremur sunt zgarie norii si casele de lemn.
  • Umiditate echilibrata in casa -> Lemnul mentine umditatea echilibrata in casa,iar atunci cand aceasta incepe sa creasca peretii incep sa o absoarba.
  • Izolatia termica superioara -> Lemnul este un foarte bun izolator termic, casele fiind foarte calduroase iarna si racoroase vara.
  • Viteza executiei -> Durata construirii unei astfel de case este foarte scurta.
  • Costuri reduse de constructie -> Costul caselor din lemn este mai mic cu 20-30% fata de costul unei case clasice. Preturile pentru un astfel de proiect variaza , de la varianta la rosu - preturile pleaca de la 100euro/mp+TVA si pana la varianta la cheie unde preturile sunt de la 250euro/mp+TVA.


Admira Eco House executa la preturi foarte avatajoase :
 - Case ecologice pe structura din lemn;
 - Design si consultanta;
 - Amenajari interioare si exterioare;
 - Tamplarile si mobilier;
 - Instalatii sanitare termice;
 - Panouri solare.

Casele de lemn sunt considerate de medici ca fiind foarte sanatoase pentru organismul nostru pentru ca lemnul nu emite gaze,radiatii sau prafuri alergene care ne-ar putea afecta sanatatea.
Dupa ce am aflat multitudinea de avantaje a unei locuinte de lemn mi-am dat seama ca o astfel de casa ar fi perfecta pentru mine din toate privintele.

10 comentarii:

  1. Following back by bloglovin-- but your post I cannot get into unless I'm invited it keep saying you need to be invited I figure you will want to know it will be impossible for anyone to leave comments or visit your blog.

    RăspundețiȘtergere
  2. That house is very pretty!
    Thanks for visiting my blog, i follow you back.

    XO

    www.myownfairytale.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Nice post!

    Thank you! Following back!

    Best wishes!

    vgolove1.blogspot.ru

    RăspundețiȘtergere
  4. wow, beautiful home!!

    thanks fot your comment on my blog, i fillow you already on bloglovin!!!

    Kiss!

    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  5. Beautiful house. Thank you for visiting my blog you stated you following me but I had not receive any notification from bloglovin or google or any other where are you following me by for I could follow back let me know thanks.
    http://tifi11.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  6. That house looks adorable. Thanks for following on BL. I followed you back :)

    xx glamdevils

    RăspundețiȘtergere
  7. nice house!

    your blog is great! I followed you on gfc and bloglovin :)

    hope that you can visit our blog

    xx

    http://losaway.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere