sâmbătă, 21 decembrie 2013

The Christmas Tag

Heei.
Am vazut la multe bloggerite de la noi din tara acest tag si m-am gandit ca ar fi frumos sa il fac si eu.

1.Preferi un brad de Craciun real sau unul sintetic?
De cand ma stiu am avut intotdeauna un brad real, mi se pare ca cei sintetici nu au acelasi farmec precum cei naturali.
2.Esti intr-o cafenea, este luna Decembrie. Ce iti comanzi?
Imi comand o ciocolata calda neagra cu frisca, desi uneori mai beau si ceai de fructe.
3.Care sunt culorile tale preferate pentru a decora bradul?
Cred ca rosu si argintiu. In brad am globuri de diferite culori dar beteala este rosie si argintie.
4.Preferi sa primesti sau sa oferi cadouri?
Eu prefer sa primesc cadouri, dar si atunci cand le ofer am un sentiment placut.
5.Cum arata masa de Craciun, traditionala pentru tine?
In fiecare an masa de Craciun o iau impreuna cu familia, de pe masa nu au lipsit niciodata sarmalele, cozonacii si cele mai bune eclere facute de mama mea.
6.Cum iti place sa te imbraci in ziua de Craciun?
Ma imbrac in blugi albastri sau negri si un pulover mai grosut. Mi se pare o combinatie perfecta.
7.Care este melodia ta de Craciun preferata?
Am mai multe melodii care imi plac, dar parca aceasta este favorita mea.

8.Care este filmul tau de Craciun preferat?
Home Alone 1&2 sunt preferatele mele, in fiecare an le vizionez cu placere alaturi de familia mea si niciodata nu ma satur de ele.
9.Obisnuiesti sa deschizi cadouri inainte sau dupa masa de Craciun?
Inainte de masa de Craciun, deschisul cadourilor este primul lucru pe care il fac atunci cand ma trezesc in dimineata de Craciun.
Sper ca v-a placut acest tag.

Xmas knitwear sale! Up to 80% off!
Starting from $12.99! Until the end of the month!
Comment under the product and try to get as more likes as you can!
The comment which gets the most “likes” will be prized with a free one as gift!
Already started! Don’t miss, girls!

19 comentarii:

  1. You are BRILLIANT! love the whole look. from head to toe!!!

    Happy Chritmas! :)

    Would you like follow each other? I'll be soo glad :) let me know and I'll be follow back

    ADDICT BE ICONIC BLOG

    RăspundețiȘtergere
  2. Nice post! x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  3. awwg i can't wait for christmas, you celebrate christmas so warmly ( :

    http://www.fatiguechic.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Alexandra! You have great photos over here. Thank you for following my blog. I'm following back however I couldn't see if you have a translator? :) Thank you!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Glam up your Lifestyle26 ianuarie 2014, 22:36

    Great blog, thank you for following, i followed back

    RăspundețiȘtergere
  6. Hi dear, nice blog!

    Thanks fot your comment on my blog!

    I started to follow you on bloglovin and i hope you follow me back!

    Kiss!

    Passa a trovarmi VeryFP

    RăspundețiȘtergere
  7. hey girl,

    thank you for following me. I'll do the same...

    xx


    WIN 100$!!

    JOIN GIVEAWAY!!

    http://littlemisstwiggy.blogspot.com/2013/12/100-giveaway.html

    RăspundețiȘtergere
  8. beautiful blog! i really like your header!
    palistory.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  9. I love Christmas! Great blog =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere