sâmbătă, 9 noiembrie 2013

☼MOTW☼ Game of Thrones

Buuna .
Game of Thrones este printre serialele mele favorite . Il ador , am citit chiar si prima carte din serie si mi se pare foarte buna.
Din cate stiu eu acest serial se difuzeaza si pe HBO dar eu l-am vazut pe vplay.ro .


Actori :
1. Peter Dikingle -> Tyrion Lannister
2. Lena Headley -> Cersei Lannister
3. Maisie Williams -> Arya Stark
4. Emilia Clarike -> Daenerys Targaryen
5. Michelle Fairley -> Catelyn Stark
6. Sophie Turner -> Sansa Stark
7. Kit Harington -> Jon Snow

Tinutul Westeros este condus de regele Robert Baratheon si atunci cand mana regelui Jon Arryn moare ,Robert ii cere vechiului sau prieten Eddard Stark sa fie urmatoarea mana.
Ned accepta propunerea lui Robert ,isi ia fetele pe Sansa si pe Arya si pleaca impreuna cu regele si familia lui spre sud ,lasand tinutul Winterfell sa fie condus de catre fiul lui cel mare ,Robb . Ned banuieste ca Arynn fusese ucis si se duce sa investigheze moartea manei.


Nu va spun mai mult pentru ca merita din plin sa il vedeti. Sunt sigura ca o sa va placa .
Paaaa

4 comentarii:

  1. Cool post dear! Thank you for following me! I was already following you :)

    Thank you for stopping
    by!

    Come back soon to
    visit me on The
    Notebook of a Fashion Lover


    Evi xoxo

    RăspundețiȘtergere
  2. I am a huge Game of Thrones fan ! My favorite carachters are Lord Tyrion and Danaerys Targarien :) and cannot wait for new season on tv

    Fashion and Cookies
    Fashion and Cookies on Facebook
    You're invited to enter my Dale Grey Vintage Giveaway, open worldwide until November, 18th, to win a fab bracelet that retails for $135 !

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place foarte mult acest serial :)

    RăspundețiȘtergere