vineri, 4 octombrie 2013

♥Shopping♥ 1001cosmetice.ro

Buuna.
Acum cateva zile am pus si eu prima comanda pe site-ul 1001cosmetice
Sunt sigura ca ati auzit macar o singura data de produsele minunate de pe acest site  .
Eu mi-am luat urmatoarele produse :
1. Lac de unghii Golden Rose Jolly Jewels in nuanta 115

2. Lac de unghii Essence in nuanta 103 Space Queen

3. Pudra Compacta Translucenta Essence

De asemenea, in colet am primit un mic cadouas din partea celor de la 1001cosmetice, si anume o monstra de crema de la nivea.

Acestea sunt produsele pe care mi le-am achizitionat. In curand voi face un review al pudrei si niste manichiuri :)
Un weekend placut sa aveti :)

4 comentarii:

  1. Si eu am dat comanda de oja aia 115 ;) Urmeaza sa fac si eu o postare, au preturi bune la produse :D Sa le folosesti sanatoasa

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria Dumitrescu27 ianuarie 2014, 00:39

    frumoasa oja de la Golden Rose, sa le folosesti cu placere

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am Jolly Jewels 115, e tare frumusica :)
    Abia astept sa vad si oja essence pe unghiutele tale, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Si comanda mea a venit azi, maine sper sa o ridic, abia astept sa-mi vad ojele :D
    Sa le folosesti sanatoasa, asteptam "mostre" :P

    RăspundețiȘtergere