sâmbătă, 19 octombrie 2013

Pulovere Stradivarius

Heei. Daca va mai aduceti aminte de aceasta postare inseamna ca stiti deja cele 2 pulovere Stradivarius pe care mi le-am luat de la Kurtmann .
Ador cele doua pulovere pe care mi le-am luat .
Materialul din care sunt confectionate este pufos si calduros . Ambele pulovere mi le-am luat in marimea L pentru ca imi place sa fie mai largi si de obicei le iau cu o camasa pe sub :)
Primul pulover se numeste Carros Dark Red .



Acesta este preferatul meu :) Nu am prea multe haine rosii dar acest pulover este genial :)
Cel de-al doilea se numeste Frenzy Dark Blue .



Acest pulover este mai lejer si mai largut . Culoarea este una superba :) 
Din pacate niciunul dintre aceste pulovere nu mai este pe stoc insa pe site gasiti multe pulovere la fel de frumoase :)


25 de comentarii:

  1. Imi place mult al doilea, ador puloverele lejere iar culoarea e tare frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place cel roșu . E super ! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Love the design and the cut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel visiniu este un pulover foarte dragut :)

    RăspundețiȘtergere
  5. imi plac mult <3 am si unul pe maro si cred <3 nu de la kurtmann ... dar imi place foarte mult <3

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat de faine sunt! <3
    Imi plac amandoua la nebunie :D
    Sa le porti cu placere :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria Dumitrescu27 ianuarie 2014, 14:10

    ce dragute sunt :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Raluca Alina Vintilescu27 ianuarie 2014, 14:11

    ce frumoase sunt, in special primul <3

    RăspundețiȘtergere
  9. Si mie-mi place primul mai mult :P, au pulovere dragute intr-adevar :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cristina Purușniuc27 ianuarie 2014, 14:11

    Ce dragute sunt!!! <3

    RăspundețiȘtergere