duminică, 22 septembrie 2013

September Wishlist

Heei!
De curand am descoperit un nu magazin online ,care se numeste BellaMag .
Pe site gasim o varietate larga de produse pentru machiaj,unghii etc.
Deja mi-am alcatuit un wishlist pentru produsele pe care le vreau neaparat .

1. Trusa Farduri -180 de culori -> De mult timp imi doresc o astfel de trusa. Imi place deoarece contine multe culori care se pot folosi pentru machiaje de zi si de seara

2. Uscator oja -> Chiar am nevoie de asa ceva ,pentru ca nu am rabdare aproape deloc si de cate ori imi fac unghiile reusesc sa mi le stric.

3. Ornament "Caviar" pentru unghii -> Iubesc unghiile caviar. Mi se par superbe si chiar imi doresc sa le incerc.

Cum vi se par produsele? 
Ati cumparat vreodata ceva de la BellaMag ? Daca da ,ce ?
Paaa

12 comentarii:

  1. Raluca Alina Vintilescu27 ianuarie 2014, 00:58

    trusa aia e geniala! <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Maria Dumitrescu27 ianuarie 2014, 00:58

    am si eu o trusa de 120 culori :)...interesanta idee cu uscatorul de unghii

    RăspundețiȘtergere
  3. Adorei o post, já estou seguindo!!!


    Beijos




    doidinhaporesmalte.blogspot.com.br

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci, o trusa de aia imi doresc de foarte mult timp... e superba!! Interesant uscatorul de unghii, am crezut prima data ca e gen din ala cu UV ca la geluri :D ca nu mai vreau :P
    Ornament caviar am deja... dar mi-am cumparat pe bucati, doar culorile care ma intereseaza, uite o idee pentru o postare :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumitrascu Florentina27 ianuarie 2014, 01:00

    caviar am avut si eu si nu mi-a placut

    RăspundețiȘtergere
  6. Lenize Trindade Felipe27 ianuarie 2014, 01:00

    Nice things, love it!


    xoxo
    www.misssainha.com

    RăspundețiȘtergere
  7. I loved the blog post is gorgeous!

    I love these palettes and innovation in nail dryer ...

    kisses

    Menina Diva da Moda|##|Bjs que Deus te abençoe!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ana Carolina Costa27 ianuarie 2014, 13:16

    How perfect things!

    xoxo, Ana Carolina.

    http://simplesglamour.blogspot.com

    Instagram: @simplesglamour

    RăspundețiȘtergere
  9. hello dear! I came to know your blog and return the little visit! I'm following here ...

    kisses

    http://esmaltesdaminhacaixinha.blogspot.com.br

    RăspundețiȘtergere