joi, 12 septembrie 2013

Rochite 2

Heei fetelor :)
EfoxCity este un magazin uimitor plin cu haine la modă pentru femei dar si pentru barbati. Pe site se gasesc o multime de rochite la preturi accesibile si pentru diferite ocazii.
Pe site am gasit cateva rochii de seara superbe . Eu prefer culori deschise precum crem,bej, roz deschis ,ivory etc. pentru ca mi se pare ca ma avantajeaza cel mai bine.


Daca va pregatiti sa deveniti cumva domnisoare de onoare am gasit 2 rochite perfecte pentru voi ,de asemenea tot in culori deschise.


Cum vi se par rochitele ? Eu zic ca sunt geniale si nu uitati ca pe site gasiti multe modele la fel de frumoase, deci aveti de unde alege.
Pa Pa .

26 de comentarii:

  1. Toate sunt frumoase, dar prima rochie e preferata mea. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase, dar bijuteriile lor sunt spectaculoase :D Sper sa comand si eu curand!

    http://diana.doubleweb.ro/last-summerish-outfit/

    RăspundețiȘtergere
  3. arata bine toate :)

    http://frombeautywithlove.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. Raluca Alina Vintilescu27 ianuarie 2014, 00:09

    Mie imi plac mult bijuteriile lor <3 Am cateva de la ei :D
    Ai ales numai rochite frumoase in postarea asta <3

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria Dumitrescu27 ianuarie 2014, 00:09

    primele doua rochite sunt superbe :D

    RăspundețiȘtergere
  6. B-Andreia Daniela27 ianuarie 2014, 00:10

    primele 2 rochi sunt wow <3

    RăspundețiȘtergere
  7. olá! estou seguindo de volta, beijos!!

    hello I'm following back!!

    VirtuosaCordeRosa

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce rochii frumoase, iubit, rochii nude sunt frumoase.

    Eu te urmăresc prea

    Un sarut

    @ JeehVieira

    http://sedutoraediabolica.blogspot.com.br/

    RăspundețiȘtergere
  9. Lindos vestidos <3

    Beijos

    Marina Alessandra do blog Maior de Idade

    @mariinaale

    @maioordeidade

    RăspundețiȘtergere
  10. Dumitrascu Florentina27 ianuarie 2014, 00:10

    am si eu o rochie asemanatoare cu cea alba (ultima) dar pe corai.

    RăspundețiȘtergere
  11. Primele doua rochite sunt exact pe gustul meu. La mine devine problematic ca simt nevoia de rochie de ocazie noua pentru fiecare eveniment si a doua oara unde sa o mai port?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Lindo demais, amei.

    RăspundețiȘtergere
  13. Such gorgeous gowns! My favorite is the first one in blush pink!

    xoxo,
    Suzie Q
    www.StyleCueBySuzieQ.com

    RăspundețiȘtergere