luni, 30 septembrie 2013

Goodies from CATRICE

Buuna.
Acum ceva timp o citioare de a mea din afara s-a oferit sa imi trimita spre testare niste produse CATRICE la alegere.
Coletul a ajuns destul de repede ,cam intr-o saptamana si mi-a venit la usa.
Mi-a placut la nebunie felul in care au fost impachetate produsele, intr-o punguta mov si legata cu un snur roz.
Helloo.
A while ago one of my readers offered to send me some CATRICE products for testing .
The package arrived quite quickly, in about a week and It came at my door.
I loved the way the products were packaged in a purple bag and tied with a pink ribbon.

Eu mi-am ales 2 oje CATRICE pentru ca auzisem multe vorbe bune despre ele si eram tare nerabdatoare sa le incerc.
I chose two CATRICE nail polishes because I heard many good words about them and I was very exited to try them.
1. CATRICE - 2 Million Dolar Baby
CATRICE - 2 Million Dolar Baby

2. CATRICE - I'm Dynamite
CATRICE - I'm Dynamite

De asemenea in colet am primit si niste monstre si am fost placut uimita sa le vad pentru ca nu stiam nimic despre ele . O sa le incerc cu placere.
Also in the package I received some samples and I was thrilled to see them because I knew nothing about them. I'll gladly try'em.


Multumesc din suflet Thea. Ma bucur ca inca mai exista persoane atat de darnice si de binevoitoare ca tine . Iti multumesc incaodata . In curand voi face cateva postari despre aceste oje minunate .
Pa Pa.
Thank you very much Thea. I'm glad because there are still people so generous and kind as you. Thank you again. Soon I will make a few posts about these wonderful nail polishes.
Bye.

2 comentarii: