joi, 29 august 2013

Rochite

Heei fetelor ! :)
Rochitele sunt unul dintre obiectele mele vestimentare favorite. Ele pot fi purtate indiferent de anotimp ,vara cu niste sandalute sau balerini si iarna impreuna cu cizme si colanti.
Ne fac sa ne simtim mult mai feminine si sunt niste piese clasice ale garderobei care nu se vor demoda niciodata .
Chiar daca sunt o mare fana a rochitelor, nu detin o colectie atat de mare si imi doresc sa imi achizitionez cat mai multe modele .
Pe site-ul FashionQueen am gasit niste variante foarte frumoase.
Rochii de seara





Variante pentru little black dress

Cum vi se par rochitele ?
Care este preferata voastra ?
In curand va asteapta si un giveaway cu un premiu superb.
Paaaa

2 comentarii:

  1. Nice dresses!
    Thanks for your comment on my blog and for following me :)


    Keep in touch,


    xx


    Alina
    wavystyle.blogspot.de

    RăspundețiȘtergere
  2. superbe rochile imi place rochita roz

    RăspundețiȘtergere