joi, 8 august 2013

Jerseu Lefties Carros Black

Heeei.
Intotdeauna mi-au placut acest tip de pulovere.Mi se par foarte confortabile si se pot asorta foarte usor.
Nu aveam niciunul pe negru si m-am hotarat sa il iau pe acesta de la Kurtmann .

L-am luat in marimea L si mi-a fost frica ca o sa imi fie mare ,insa imi vine foarte bine. Mie imi plac hainele mai largi iar acesta este super.
Material imi place.
Eu nu am mai auzit de firma Lefties dar incep sa imi placa produsele lor.



Pret : 39,90 (la reducere)
Jerseul se gaseste aici.
Dupa parerea mea acest produs isi merita pretul din plin .
Din pacate acest jerseu nu mai este in stoc dar aici puteti gasi o multime de alte alternative la preturi la fel de avantajoase.

Voi ati cumparat ceva de la Kurtmann ?
Cum vi se par produsele lor ? Eu le ador :)
Sa aveti o zi superba.

Un comentariu:

  1. e tare frumos modelul dar as opta pt o alta culoare negrul mi se pare trist

    RăspundețiȘtergere