vineri, 30 august 2013

Camasa Choies

Heei.
Astazi vreau sa va arat ce mi-am luat eu de la Choies. De data aceasta mi-am ales o camasa pentru ca mai este putin si incepe scoala si m-am gandit ca o camasa ar fi o alegere buna.
Ador culorile ei ,cele doua nuante de crem se completeaza perfect .






Materialul nu este transparent si este de calitate.
Camasa vine insotita si de un nasture .
Camasa o gasiti aici si face parte dintr-o colectie lansata de curand pe nume Elf Sack.
Ea costa $39,59 .
Cum vi se pare? Mie imi place foarte mult.
Paaa.

5 comentarii:

  1. B-Andreia Daniela27 ianuarie 2014, 01:42

    prima data am crezut ca e o jacheta , e draguta imi place

    RăspundețiȘtergere
  2. Raluca Alina Vintilescu27 ianuarie 2014, 01:42

    e foarte draguta!
    imi place mult culoarea <3

    RăspundețiȘtergere