duminică, 21 iulie 2013

♡Review♡ Corector ELF Essentials RO + EN

Buuna :)
A trecut o gramada de timp de cand nu am mai facut un review :)Imi cer scuze dar am fost foarte ocupata .
Produsul despre care o sa va vorbesc astazi este un corector de la ELF din gama Essentials
Cred ca am acest corector cam de o jumatate de an ,deci am avut timp sa il testez :)
Eu detin acest corector in nuanta Apricot Beige.
Hi :)
It's been a lot of time since I've done a review :) I'm sorry but I was very busy.
The product I will talk about today is a concealer from ELF Essentials .
I think I have this concealer for about half a year, so I had time to test it :)
I own this concealer in Apricot Beige .

Ce imi place :
  • pretul este mic 9 lei
  • acopera bine cearcanele si cosurile; are o putere de acoperire medie
  • ambalajul mi se pare ok pentru acest timp de produs.
What I like:
  • the price is low 
  • covers well the dark circles and pimples; 
  • package seems ok for this kind of the product.

Ce nu imi place :
  • mirosul ma cam deranjeaza.
What I do not  like:
  • the smell bothers me a little.

Cam acesta este review-ul.
Paaa
This is the review .
Byee.


3 comentarii:

  1. Great post! I'm your new Follower! :) I hope to see you in my blog sometimes. Thanks!

    Kisses from VV!!

    www.voguelyvan.com

    RăspundețiȘtergere
  2. eu nu am incercat acest corector desi am unele pb cu tenul

    RăspundețiȘtergere