vineri, 12 iulie 2013

Cumparaturi de vara

Buna tuturor !
Mersul la cumparaturi a fost intotdeauna hobby-ul meu favorit .
Insa vara parca nu sunt la fel de entuziasmata . Prefer sa stau pe laptop cautand magazine online
Tocmai am descoperit un magazin care se numeste Dyfashion .
Am fost placut surprinsa sa vad varietatea de produse care se gasesc pe acest site .
Rochitele sunt insa cele care mi-au atras cel mai mult atentia si un wishlist de vara deja a inceput sa se contureze in mintea mea . Nu de alta , dar mai este putin pana la zilele petrecute la mare si outfit-urile trebuie alese cu atentie pentru a pune in valoare bronzul si silueta perfecta, nu-i asa ? Iata preferatele mele in materie de rochii: Sunt modele simple dar captivante, ce merg de minune oricand ! Faptul ca sunt vaporoase si cochete permit formarea unor tinute chic pentru vara si cu siguranta vom iesi in evident in fiecare zi cu un model dintre acestea de mai sus.

Dar sa nu uitam de tricouri si de pantalonii scurti care trebuie sa fie si ei la ordinea zilei, dar si de costumele de baie ! Cu greu ma abtin sa nu mai cumpar costume de baie insa in fiecare zi de plaja imi vine sa le schimb !
Vara trebuie sa ne lasam corpul mangaiat de soare, si pentru ca bronzul sa fie mereu pus in evidenta, este cel mai indicat sa ne procuram haine in culori vii si materiale care sa lase pielea sa respire. Pantalonii scurti sunt vedeta acestui sezon, iar impreuna cu un tricou sau un top inflorat, cu siguranta nu veti da gres .




DyFashion iti pune la dispozitie o intreaga gama de produse care sa te scoata in evidenta pe tine, si stilul tau caracteristic . Fie ca esti o fire vesela, fie una mai rezervata, cu siguranta vei gasi produse care sa se plieze necesitatilor tale . Cumparaturile nu au fost niciodata mai simple cu DyFashion !
Pa Pa !

4 comentarii: