sâmbătă, 4 mai 2013

Pantofi minunați de pe pantofiori.net

Buna tuturor .
Astăzi vreau să vă spun câte ceva despre pantofi:)
Pantofii sunt unul dintre cele mai importante piese ale garderobei atât pentru femei, cât și pentru bărbați.
Pe site-ul pantofiori.net vedem o serie nesfârșită de pantofi care ne permite să găsim perechea perfectă pentru noi,in conformitate cu gustul și necesitatea noastră.
Botinele sunt alegerea perfectă în anotimpurile răcoroase, deoarece ele sunt foarte confortabile dar și călduroase.

Cu ajutorul pantofilor ne putem arăta personalitatea,oameni pot ne judeca văzând tipul de pantofi pe care îl purtăm. De exemplu, o persoană care alege o pereche de pantofi chic este de asemenea o persoană care  are simțul esteticului foarte dezvoltat.

Sandalele sunt perfecte pentru primăvară și vară,ele lăsând piciorul să respire. Intotdeauna mi-a plăcut să port sandale fie că sunt cu toc,fie că sunt fără toc .

Eu ador să port teniși:). Am gasit niște teniși cu ținte superbi ,pe care mi-ar plăcea să îi port la nebunie. La inălțimea mea tenișii mi se par cea mai potrivită variantă :))

Niciodata nu mi-a placut să port pantofi cu toc înalt ,pentru că nu am găsit până acum perechea "perfectă" care să fie confortabilă dar în același timp să fie și foarte frumoasă, dar pe site-ul pantofiori.net am găsit câteva perechi superbe și cred că sunt și comode .


Cum vi se pare site-ul?
Ați găsit ceva care să vă tenteze? Dacă da, să îmi lasați link-ul la comentarii....
Mie îmi plac câteva perechi și sunt la prețuri destul de accesibile.
Prin acest articol particip la concursul organizat de Blog Awards în colaborare cu pantofiori.net
Succes tuturor :)
Pa Pa :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu